Docu over Shani Davis die shorttrack probeerde te halen voor de spelen ervoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is dit overigens niet eens live?
Dan hadden ze de voorbereiding toch in samenvatting kunnen doen en vervolgens live gaan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Docu over Shani Davis die shorttrack probeerde te halen voor de spelen ervoor
Hij zal wel in een zelfde positie zitten als die Brit bij het schaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef Bonobo11 het volgende:
De nederlands commentator ziet de helft niet en weet ook nix van de regels zeg
[..]
4 x![]()
Zeker, dwars door de netten. Zag er ook niet goed uit zo, met al die doktoren om haar heen. Vrees dat ze een enkeltje heli krijgt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was helemaal in het begin gevallen.
Haar landgenoot kwam zwaar ten val trouwens.
Ik dacht dat de verslaggever juist zei dat matlais door de netten ging. En dat die eerste val zo zwaar was. Want die landde hard op haar rug.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was helemaal in het begin gevallen.
Haar landgenoot kwam zwaar ten val trouwens.
Dat zei hij ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verslaggever juist zei dat matlais door de netten ging. En dat die eerste val zo zwaar was. Want die landde hard op haar rug.
Het was dus idd Maltais die door de hekken vloog. Ricker kwam ongelukkig op haar rug terecht...quote:Maltais had smashed into the fence but managed to continue to the line. However, compatriot Maelle Ricker, who had looked imperious in her earlier races, fell awkwardly early in the final and received medical attention on the course
Duidelijk. Thnx.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het was dus idd Maltais die door de hekken vloog. Ricker kwam ongelukkig op haar rug terecht...
Noteer volgende keer het rugnummerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Damn, ik wil weten welk vrouwtje er in beeld kwam toen de uitslag definitief bekend werd gemaakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |