Mooi gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef nyny83 het volgende:
KUTZOOI! Die fucking Kramer op zijn bek!
Dat zeg je goed jongeman!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef cerror het volgende:
Dat zeg ik, alcohol.
puur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef cerror het volgende:
Dat zeg ik, alcohol.
Safariquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Bizznitch het volgende:
toffe TT 14.safari
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Bizznitch het volgende:
toffe TT 14.safari
veroorzaken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef Janetje het volgende:
Een verschrikkelijke tyfuszooi in je kamer veroorzaken is ok.
Ahuh.. Grote opruiming.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
veroorzaken?
bij mij ontstaat dat altijd spontaan
hoe staat het met de lenzen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Ik ben de laatste paar uur zoveel gebeld dat ik steeds denk dat ik mijn telefoon hoor afgaan in mijn broekzak...
Ah ja, ik heb nu van die dagdingen, 15 stuks ofwâh. Will do voor een tijdje.quote:
ben je nou 18 of watquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb nu van die dagdingen, 15 stuks ofwâh. Will do voor een tijdje.
Toen ik thuiskwam had mijn vader netjes een lijst afgewerkt van alles wat ik de laatste tijd misdaan heb en ik citeer:
"Punt één: Je spijbelt, véél teveel. Je hebt zelfs al een boete.
Punt twéé: Je bent begonnen met softdrugs.
Punt dríe: Je bent begonnen met harddrugs. [ok, foei, of: doe voorzichtig]
Punt víer: Je belt, véél teveel. Tot midden in de nacht en je laat de ander dokken.
Punt víjf: Je reist af naar de andere kant van het land, zonder dit eerst te overleggen.
Punt zés: Je leeft in je eigen wereld.
Punt zéven: Je toont mij geen respect meer.
Punt ácht: Je zit achter de computer, véél teveel. Het gaat slecht met je sociale toestand."
Dat waren ze wel allemaal, dacht ik.
Nee, 11.quote:
was dan uberhaupt niet begonnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
Bovendien begon hij er ook nog eens over dat ik vandaag een pakje sigaretten heb gekocht. Die dude moet z'n fokking smoel houden, hij heeft geen recht van spreken omdat hij zelf niet eens begínt met stoppen..
Held.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef mcDavid het volgende:
*patat in de frituur gaat gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |