abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35157324
Heden morgen stond ik vrolijk in de file. Nou ja, vrolijk... Ik word altijd een beetje chagerijnig van dat soort situaties. Gelukkig kwam er over een paar honderd meter een tankstation aan met een parkeerplaats, en ik had toch genoeg tijd, dus ik denk, ik ga me een flesje drinken kopen. Zo gezegd zo gedaan en ik draai de parkeerplaats op.

Enkele minuten later en een flesje A&A drink (ik weet het, het is een nichtendrankje, maar wel lekker) rijker, rijd ik weer de autosnelweg op de file in. Ik voeg keurig in en ga na enkele honderden meters de linkerbaan op.

Op een bepaald moment rijdt de rechterbaan weer wat sneller en word ik voorbijgereden door een vrachtwagen. Hoor ik in een keer keihard "Asociale lul!" over de nelweg schallen. Ik wist eerst niet waar het vandaan kwam en besloot het te negeren. Toen ik daarop echter dezelfde vrachtwagen weer inhaalde, hoorde ik weer een keihard "Acosiale lul!" mijn kant uit geslingerd worden. Nu geloof ik niet in toeval en ik besloot dan ook om de bron van dat verbale ongemak dan ook eens nader te bekijken.

Deze vernieuwende sound bleek afkomstig te zin van een half uit zijn raam hangende, ongewassen en ongeschoren varkenskop die de beledigingen wel degelijk in mijn richting aan het uiten was. In plaats van mij te gaan ergeren aan die koeienreet besloot ik om zowel kenteken, bedrijfsnaam en vestigingsplaats te noteren, alsook het tijdstip van het gebeurde.

Normaal gesproken laat ik dit soort situaties voor wat het is (hoewel een frisse scheldpartij in de vroege morgen zo af en toe lekker opwekkend kan zijn) en ban ik dat soort proleten graag zo zpoedig mogelijk uit mijn gedachten, ze in hun sop gaarkokend achter mij latend. Deze persoon kwam mij echter dermate onsympathiek over dat ik besloot het hoofd van de transportafdeling van de firma van der Heijden uit Bladel van het gebeurde op de hoogte te brengen. En ik verzeker u waarde kijkbuiskinderen, hij was niet in zijn nopjes. Nee beste mensen, daar word je als hoofd transport op de vroege morgen niet vrolijk van.

Later op de dag werd ik terug gebeld met de mededeling dat de betreffende plebejer op zijn gedrag is aangesproken. Het was niet de eerste keer en bij de volgende keer wordt hij vervangen door een pool. Die versta je tenminste niet als hij "Asociale lul" in het pools roept.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 februari 2006 @ 17:25:33 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35158209
Ach wat zonde, TS werd uitgescholden

Mamaaaa!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:33:06 #3
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35158514
Denk jij nou echt dat dat bedrijf ook maar 1 sec iets geeft om jouw gejank? Die zeggen het alleen maar om je af te poeieren. .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:38:25 #4
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_35158709
met andere woorden, je ging 'voordringen' in de file en zegt voor de schijn dat je een flesje drinken kocht..
Asociale lul!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_35158746
hehe... ik vind em wel leuk...
pi_35158760
AA nichtendrankje? Ik vind je TT erg nichterig dus dat past dan wel bij je
pi_35158767
Laat me raden, je hebt in je eigen, poëtische bewoordingen teruggescholden en toen die chauffeur je proza niet begreep besloot je hem erbij te lappen?

maar leuk geschreven
  Admin donderdag 16 februari 2006 @ 17:40:45 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35158803
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
AA nichtendrankje? Ik vind je TT erg nichterig dus dat past dan wel bij je
Het was eerst een andere TT
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35158833
Je rijdt in een cabrio
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:41:58 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35158843
Samenvatting, iemand?
Huilen dan.
pi_35158933
Kurva Matcha op zijn pools geloof ik.

Daar zullen we wel aan wennen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:44:53 #12
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_35158936
Hehe, ik vind het wel vet eigenlijk. Doe ik ook altijd, wat meters pakken via de parkeerplaatsen etc.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 februari 2006 @ 17:45:16 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35158956
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het was eerst een andere TT
broek los! broek los!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_35158967
Wat is er nou weer nichterig aan a&a ?
Gelukkig zonder haar
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:48:41 #15
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159073
ik had dat flesje AA volgepist en die naar zijn kop getyft
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35159080
Dan pakken ze het bij jou tenminste beter aan.
Ik heb zelf een keer de politie gebelt toen ik met de auto de weg af werd gedrukt:

Ik reed op een twee baans weg richting het stoplicht (nog ong. 200 meter). Ik reed op de linkerweghelft omdat ik bij het stoplicht dus linksaf moest. In de rijbaan naast mij kwam een man in een donkergroene seat rijden en deed zijn knipperlicht uit. Op het moment dat hij dat deed, gooide hij ook meteen zijn stuur om. Ik dus toeteren (hij zal wel niet gezien hebben dat ik naast hem reed) maar hij bleef doordrukken. Vervolgens moest ik het stuur omgegooien om een botsing te vermijden en reed met een noodgang van 50 de berm in Ik kon daarna nog maar net weer bijsturen want anders had ik ook nog frontaal een verkeerdbord geramd Toen ik daarna achter die aardige meneer reed ( ), stak hij zijn middelvinger op en reed verder

Nu vraag ik je! Ik heb dus het nummerbord & type van de auto onthouden en dus de politie gebelt.
Nooit wat van weer gehoord (natuurlijk) dit soort asociale dingen in het verkeer zijn echt te gek voor woorden!!
pi_35159112
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat is er nou weer nichterig aan a&a ?
Je nicht drinkt het
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:49:48 #18
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_35159113
ROFLOL

Schitterend verteld ook
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_35159607
Beetje kinderachtig is het wel ff zn baas bellen hehe
Shocking is an art.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:06:26 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159684
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef Jozzy het volgende:
Beetje kinderachtig is het wel ff zn baas bellen hehe
NSB
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35159701
Mooie actie.

Laat die eikel maar lekker bloeden
pi_35159937
Fantastisch geschreven , en groot gelijk!
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:42:20 #23
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35160862
Je mag blij zijn dat ie niet in een cement-truckje reed! Was wel weer een lekker nieuwsbericht vandaag. Man staat met autopech langs de A18, op de vluchtstrook, stapt (heel verstandig) uit om op de hulpdienst te wachten, word zijn auto vol geramd door een cement-truck. Hulde aan de vrachtwagenchauffeur! Stelletje asociale Monstertruckdrivers...
pi_35162200
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:44 schreef LaZZ het volgende:
Hehe, ik vind het wel vet eigenlijk. Doe ik ook altijd, wat meters pakken via de parkeerplaatsen etc.
Herkenbaar jah
Of hier in de stad. De ventweg op sjezen als het rood is en 200 m verder vrolijk weer de weg opboeken
JOHNNY HEITINGA
pi_35162966
Huilie, terugschelden is het minst wat je kunt doen. En daarna pas bellen joh
Tralalalala Die Dom Die Dom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')