abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35155493
Hallo,

In opdracht van de KRO maakt Eyeworks het programma 'Wat Zou Jij Doen?' Als redacteur doe ik research ter voorbereiding van verschillende onderwerpen en heb ik de volgende vraag:

In het nieuwe seizoen van 'Wat Zou Jij Doen?' willen we graag aandacht besteden aan het onderwerp 'Ik ben verstoten door mijn familie'.

Het is de bedoeling om zogenaamde ervaringsdeskundigen aan het woord te laten en hen te vragen hoe ze hiermee omgaan en er mee om zijn gegaan. Wij benaderen voor dit onderwerp verschillende mensen met hun eigen verhaal.

Ben jij door je familie en/of je ouders verstoten om wat voor reden dan ook en heb je interesse om mee te werken aan ons programma? Of ken je iemand die dit heeft meegemaakt? Mail mij dan naar: richard.verburgh@eyeworks.tv

Wat Zou Jij Doen? wordt gepresenteerd door Karin de Groot en behandelt iedere aflevering een vraagstuk dat voor kan komen in een leven, in de maatschappij; een zogenaamd dilemma. In de studio is, naast speciaal uitgenodigde gasten, publiek aanwezig dat zal mee praten over het onderwerp. Het programma duurt een half uur en zal uitgezonden gaan worden op de donderdagavond. Voorheen was dit op woensdagavond. Ondanks het late tijdstip, rond half elf, is het programma altijd goed bekeken en gewaardeerd.

Als je vragen hebt mail me!

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Richard Verburgh
redacteur 'Wat Zou Jij Doen?'

Eyeworks BV
richard.verburgh@eyeworks.tv
020-3463787
http://watzoujijdoen.kro.nl www.eyeworks.tv
pi_35155585
Spam
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:20:06 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_35155621
Ik neem aan dat je hier toestemming voor hebt, Richard?
pi_35155634
Slotje R&P
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Copycat het volgende:
Voor dit soort oproepen svp mailen naar forum@fok.nl voor toestemming.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_35155642
Ik ben verstoten omdat ik te lelijk was en ben om in de familie te passen, ze wilden me niet meer.. En dat al op 3-jarige leeftijd destijds, in een doos ben ik in een ziekenhuis neergezet

Ik heb je gemaild...
Hatsjoe!
pi_35155733
even een slotje terwijl ik overleg over dit topic.

Even geduld AUB.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35155940
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef gohan16 het volgende:
Slotje R&P
[..]
Dit dus .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo