Fijn, ik weet nou dus al dat het de komende 5 dagen KUTweer wordt waarschijnlijk gevolgd door nog meer dagen met kutweer. Veel regen, weinig zon, temperaturen die de 10 graden nog niet eens halen en hier en daar wat windquote:W E E R vooruitzichten
tot en met dinsdag
Half tot zwaar bewolkt en enkele buien.
Middagtemperatuur rond 6 graden en
minimumtemperatuur ongeveer 3 graden.
vr za zo ma di
zon % 30 30 30 30 30
kans op
neersl. % 70 70 70 70 60
min.temp. 3 3 3 3 2
max.temp. 7 6 6 6 5
wind
-richting ZW Z Z VAR N
-kracht 5 4 4 3 4
Winter,herfst, zomer, lente, wat maakt dat uit debiel? Kutweer is kutweer...quote:
Het lamballen gaat me aardig af op dit moment, je kan ook niet veel anders met zo'n weer...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef SHE het volgende:
Lekker lamballen op de bank met een stapel films![]()
Ach over een jaartje of wat hebben we hier altijd zon en in Spanje dit kut weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dít is dus een reden om te klagen mensen:
[..]
Fijn, ik weet nou dus al dat het de komende 5 dagen KUTweer wordt waarschijnlijk gevolgd door nog meer dagen met kutweer. Veel regen, weinig zon, temperaturen die de 10 graden nog niet eens halen en hier en daar wat wind.
Jij werkt in een bioscoop! Trouwen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig zit ik bij PSV onder de lamp
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou gaat de zon hier weer ineens heel schijnheilig lopen schijnen...![]()
Licht therapie!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef xman het volgende:
Brrr... misschien toch een goed idee om te emigreren naar een warmer land. Iedereen is zo depri rond deze tijd.
De bioscoop is per 1 feb falliet gegaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij werkt in een bioscoop! Trouwen?
Aaah *zoekt hug smilie*quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
De bioscoop is per 1 feb falliet gegaan
Ben nu op zoek naar een nieuwe bioscoop
Daar hebben ze apparaten voor, je weet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef xman het volgende:
[..]
Ja mooi...en... zie jij ergens licht? Nou? Hé? Wat?![]()
![]()
Wat moet ik met zo'n hoere zonnebank. 'k heb al een kleur!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar hebben ze apparaten voor, je weet!![]()
OMG! De ergste soort!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef Youssef het volgende:
Kutzooi, je kan niets doen zo.
Ja, behalve als je zo een optimistische vrolijke huppelkut van 50+ bent die "even een verfrissend wangelingetje" gaat maken.
Helpt dat tegen regen?quote:
Hier op stage zit zo'n huppelkut die t raam open heeft gezet en de verwarming heeft uitgedaan om ons te pestenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef Youssef het volgende:
Ja, behalve als je zo een optimistische vrolijke huppelkut van 50+ bent die "even een verfrissend wangelingetje" gaat maken.
Wel tegen depressiequote:
Zoek het nou maar eerst op voordat je domme dingen zegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef xman het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n hoere zonnebank. 'k heb al een kleur!![]()
Al begint dat gevaarlijk richting blank te komen![]()
Symptoombestrijding, pak liever dat kutweer aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |