Hij bemoeit zich met onze hoogstaande soap-cultuurquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Richboy het volgende:
Ach, en dat in een week waarin 'Persvrijheid' zo hoog op de agenda staat. Juist in zo'n week gaat Cohen zich wel even bemoeien met de media. Goed bezig.
ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef MrBean het volgende:
Is Cohen gek?
Als die gehandicapte geen armen of benen heeft verwacht ik dat hij zich vrij netjes zal gedragenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef TimMer1981 het volgende:
Ze kunnen beter een Big Brother gaan doen met de volgende personen erin:
- Turkse moslim
- Marokkaanse moslim
- Antilliaan
- neger
- homo
- Lonsdale-figuur
- neonazi
- gehandicapte
- kamper
Zal een interessante show worden, kijken wie er het meest tolerant is en wie zich het beste gedraagt.
en een geitquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef TimMer1981 het volgende:
- Turkse moslim
- Marokkaanse moslim
- Antilliaan
- neger
- homo
- Lonsdale-figuur
- neonazi
- gehandicapte
- kamper
Zal een interessante show worden, kijken wie er het meest tolerant is en wie zich het beste gedraagt.
Misschien dat het al bestaat, bij deze dan mijn excuses, ik kijk zulk vuilnis als Big Brother niet.
Nee man, je moet een Turkse koerd en een gewone turk en een Armenier bij elkaar zettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef TimMer1981 het volgende:
- Turkse moslim
- Marokkaanse moslim
- Antilliaan
- neger
- homo
- Lonsdale-figuur
- neonazi
- gehandicapte
- kamper
Misschien dat het al bestaat, bij deze dan mijn excuses, ik kijk zulk vuilnis als Big Brother niet.
Dat wordt lekker rellen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee man, je moet een Turkse koerd en een gewone turk en een Armenier bij elkaar zetten![]()
Hij kan toch nog praten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als die gehandicapte geen armen of benen heeft verwacht ik dat hij zich vrij netjes zal gedragen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen die er naar keek...![]()
Ik vind job wel relaxed en een man met een groot inzicht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Bushmaster het volgende:
Job bedoelt het natuurlijk voor onze autochtone samenleving want de gemiddelde moslim zit met z'n schoteltje naar hele andere zenders te kijken. Wat denkt hij met dat gepaai te bereiken? De moslims zelf vinden Job gewoon een Jood en de autochtonen vinden hem een theedrinker.
Dat is niet eerlijk tegenover de Nazi-figuur. Hij heeft geen kans op overleven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee man, je moet een Turkse koerd en een gewone turk en een Armenier bij elkaar zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |