Dat heb ik vaker gehoord, wanneer men het niet wist.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Tokay het volgende:
Hoi pyl.
Wie de schaats past, trekke hem aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef Z het volgende:
Wie rijdt er hier een scheve schaats?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Wie de schaats past, trekke hem aan.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord, wanneer men het niet wist.
Jaaaaa!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Doen we een jubileumtopic bij 500? ofwel tvp
Doen we....quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Met daarin de mooiste, en gedenkwaardigste plaatjes en anekdotes uit de voorgaande 499 topics!
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
kunstenaar dus?
Nee. Iemand met een dubbele nationaliteit, zoals al vermeld. Maar de Russische zit daar niet bij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef Tokay het volgende:
Ook een Rus?
Ja, inderdaad. Dit schilderij van Mondriaan had er ook kunnen staan (denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:35 schreef Z het volgende:
Dat plaatje deed me aan Mondriaan denken.
[afbeelding]
O ja, da's waar ook. Ik zit te slapen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pyl het volgende:
Nee. Iemand met een dubbele nationaliteit, zoals al vermeld. Maar de Russische zit daar niet bij.![]()
Dag pyl!quote:Hoi Tokay!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:38 schreef Z het volgende:
Is het een Bush?
Jazeker.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Het was ook google-en op z'n bekendste werk niet?
quote:moet zowat de eerste componist geweest zijn die opzettelijk "valse noten" componeerde, echter niet zonder eerst een theorie uitgewerkt te hebben waarin valse noten gewoon niet bestonden (de "emancipatie" van de dissonant).
Hij werd geboren in Wenen op 13 september 1874. Zijn vader was koopman, en ookwas voor een loopbaan in die branche voorbestemd. Behalve vioollessen op zijn twaalf was hij autodidact en hij begint in de stijl van Brahms en Wagner te componeren. Als hij vijftien is, sterft zijn vader; twee jaar later wordt hij bediende in een bank die kort daarna bankroet gaat.
besluit dan maar van de muziek te gaan leven. Hij neemt contrapuntlessen bij Zemlinsky en huwt diens dochter. Om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien instrumenteert en transcribeert hij operettes! Hij wordt dirigent van een zangvereniging van metaalarbeiders, en van het orkest van het "Bunte Theater" in Berlijn, een soort literair cabaret.
Zijn allereerste werk werd gunstig onthaald: een traditioneel klinkend strijkkwartet. Al wat daarna kwam, werd echter jarenlang de zalen uitgefloten. Korte tijd was hij compositieleraar in Berlijn (op aanbeveling van R. Strauss, die zijn "Gurrelieder" ter inzage had gekregen). In 1903 keert hij terug naar Wenen, en wordt er docent aan de Schwarzwaldschool. Daar vormt zich rond hem een avant-garde groep met o.a. Alban Berg, Anton Webern en Egon Wellesz. Hij sluit vriendschap met Mahler en Guido Adler, en gaat ook tekenen en schilderen. In 1910 geeft hij aan de Akademie für Musik in Wenen compositieles. Zijn "Harmonielehre" stamt uit die periode.
Stilaan werd de naameen begrip. Vanaf 1909 componeert hij nog uitsluitend atonaal. Van 1914 tot 1923 schept hij geen nieuwe werken, maar broedt een revolutionair systeem binnen de atonaliteit uit: de dodecafonie. Een grondreeks van twaalf halve tonen van het octaaf kan in drie variaties voorkomen: in kreeftegang (omgekeerde volgorde), in omkering (intervallen in spiegelbeeld) en in een combinatie van beide. Deze vier reeksen kunnen dan nog eens getransponeerd worden naar de elf andere halve tonen van het octaaf, zodat we 4 x 112 - 48 verschillende reeksen hebben.
Dit is het stramien waarmee ritmisch en orkestraal gewerkt wordt. In de jaren 1920/1921 is hij in Amsterdam voor een meestercursus in muziekanalyse, en in 1925 treffen we hem voor de derde keer in Berlijn aan, dit keer in de Akademie der Künste. In 1933 reist hij naar Spanje, en het jaar daarop naar de Verenigde Staten om er aan de universiteit van Hollywood colleges te geven. Hij blijft wegens de Tweede Wereldoorlog in Amerika en sterft in Los Angeles op 13 juli 1951.
Maar nog niet helemaal, wyccie! Debussy was een Fransman en van een generatietje eerder.quote:
Ja, dat dacht ik al wel..... En misschien was hij behalve Frans ook Oostenrijksquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar nog niet helemaal, wyccie! Debussy was een Fransman en van een generatietje eerder.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:59 schreef Tokay het volgende:
Anton Bruckner?
quote:U hebt gezocht op Scheveschaatsschorriemorrie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Jonathan de Guzmanquote:
quote:
Mark Foggo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is weer die Ska kerel van wie ik de naam niet weet.
Waar wordt dat gehouden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mark Foggo.
Hij speelt op Paaspop; allen daarheen !
Schijndel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar wordt dat gehouden?
Ik denk dat ik het laat schieten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Schijndel.
En da's inderdaad in the middle of nowhere...
Flauw hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik het laat schieten.
Toen 't nog op de manege gehouden werd...quote:
Oh dat was dus geen portret van Beatrix.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Toen 't nog op de manege gehouden werd...
...en er op de bonnen dus ook de beeltenis van een paardenkop stond.
Precies en ik TC Matic zag schitteren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Toen 't nog op de manege gehouden werd...
...en er op de bonnen dus ook de beeltenis van een paardenkop stond.
Nee; dát zijn postzegels, geen drankbonnen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh dat was dus geen portret van Beatrix.
Wanneer ga je weer 's naar 'n festival ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Precies en ik TC Matic zag schitteren.
Ik ontloop de drukte tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer 's naar 'n festival ?
Je gaat toch nog wel naar de Trosfandag?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ontloop de drukte tegenwoordig.
Hé da'ssnel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
Deedee Ramone.
Tja; 't baasje hield nogal van speed, hè...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Je gaat toch nog wel naar de Tong fandag?
quote:
Ne iets Punkeriger al zou je het niet zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Da's vast niet Willie Nelson.
Tong is z'n eigen hond...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Tong is zeker even met de hond weg.
Dus als hij nou gaat rappen dan is het Tong Doggy Dogg?quote:
Nee dit is voor jou als punk liefhebber straks waarschijnlijk een oh jaatjequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
Da's niet Trevor Horne van The buggles...
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel met punk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
Nee dit is voor jou als punk liefhebber straks waarschijnlijk een oh jaatje
Dus Tommie R......quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel met punk...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel met punk...
Er is een donkere voetballer uit Trinidad die Dwight Yorke heet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij die naam dacht ik altijd aan een neger.
Hmm, nee die associatie had ik al voordat die voetballer bekend werd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is een donkere voetballer uit Trinidad die Dwight Yorke heet.
Da's Nickyquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit is zijn vriendin en ze zaten samen in een comedyserie.
[afbeelding]
Haar vriendje heet Bobcat Goldthwait en staat bekend om zijn aparte stemgeluid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef sooty het volgende:
[..]
Da's Nicky. Hoe haar vriendje heet zal me een reet roesten.
Die wist ik dus wel...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Haar vriendje heet Bobcat Goldthwait en staat bekend om zijn aparte stemgeluid.
Zij staat bekend om haar....ja ehm....haar geweldige...eh..voor....eh komen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Haar vriendje heet Bobcat Goldthwait en staat bekend om zijn aparte stemgeluid.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die wist ik dus wel...
Da's Mr. Floppy.
'k was met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom poste je het dan niet?
![]()
Okidoki. Van "Unhappily Ever After" dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die wist ik dus wel...
Da's Mr. Floppy.
Deze:quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke arts zonder grens?
Die zich in glamoureuze omgeving van zijn taak kwijt/kweetquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
De neurochirurg...
Handel die van mij ook nog maar even afquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef sooty het volgende:
Tussendoor nog even deze van pyl afhandelen:
Ik denk nog even na..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Handel die van mij ook nog maar even af
Ik denk dat ik het weet, maar het kwartje valt nog niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Hij is een echte arts, neurochirurg zelfs. Geen acteur. Sooty kent 'm wel maar die is kennelijk ook gaan slapen.
Voordat hij met pensioen ging hield hij gedurende een jaar op ongeveer 20 verschillende plaatsen praktijk. Hij deed vooral weekend-diensten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef sooty het volgende:
Ik denk dat ik het weet, maar het kwartje valt nog niet...
Ja hoor en ik ben bezig met het verhaaltje.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter....
Neuh, hij was eeuwenlang de vaste dokter van de Formule 1quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Huh, die dokter is autocourerur?
quote:De kinderen gingen na school voetballen. De rechercheurs kwamen net aangereden en vroegen of ze mee mochten doen. Tokay besloot maar om te vertellen wat ze dacht gezien te hebben aan de rechercheurs. Ik zag geloof ik Scrutinizer voor de school staan. Hij was er maar heel even maar het ik denk wel dat hij het was. De rechercheurs keken elkaar aan. Scrutinizer is weer in de buurt dat weten we inmiddels zei rechercheur DH. Maar we weten nog niet wat hij van plan is. Dat hij jullie bang zou proberen te maken lag in de lijn der verwachting maar of hij jullie wat zal proberen te doen lijkt me niet. Daar zijn jullie te lastig voor. Tokay was gerust gesteld. Nu gingen ze voetballen. Speciaal agent Z ging zo snel mogelijk naar het vliegveld. Hij hield een taxi aan en stapte in. De taxichauffeur sprak alleen Spaans en Speciaal agent Z niet zo goed. Hij moest een Nederlands – Spaans woordenboek erbij halen om te vertellen dat hij naar het vliegveld moest. Toen hij daar eenmaal was aangekomen regelde hij een plekje op de eerste de beste vlucht. Die vertrok al binnen 5 minuten. Hij checkte vlug in. Toen hij in het vliegtuig zat besefte hij ineens dat hij in zijn haast vergeten was om de rechercheurs in te lichten. Hij zelf zou mogelijk te laat zijn om de plannen van Scrutinizer te stoppen. Hij belde direct naar de rechercheurs. Een stewardess probeerde duidelijk te maken dat hij niet mocht bellen. Maar Speciaal agent Z trok zijn legitimatie en zei: dit is van levensbelang. De rechercheurs waren aan het voetballen met de kinderen toen de telefoon van rechercheur DH ging. Rechercheur DH trok wit weg toen hij het hoorde. Snel naar de wagen zei hij tegen rechercheur Peaceman. Ze holde vlug naar hun auto. In de auto vertelde rechercheur DH wat Scrutinizer van plan was. Hij gaat een aanslag plegen op de burgermeester! Burgermeester BwennieBren liep het stad huis uit. Ze lette totaal niet op de kanariegele Fiat 500 die op de hoek stond te wachten. Met daarin een man met een gleufhoed…..
quote:
Sid Watkins. Was al geradenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ecclestone?
quote:
Yep. Aka. Katie Price.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Jordan?
quote:
Pikant dat ze een petje van Damon Hill op heeft. Ralph Schumacher zou in die tijd een verhouding met haar gehad hebben, meen ik. Ik zeg zou, volgens mij is Ralph een ongelukkig getrouwde homo.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
AhDaar is ze net klaargemaakt door vier koks?
En dan hopen op een Fatwa?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook eens een boek met versjes schrijven
Ik heb liever een Lakshmiquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan hopen op een Fatwa?
[afbeelding]
Jij hoopt op een Padma dus.quote:
Ik weet waar die van mij staat. Gelukkig maar, want ook ik ga slapen. Trustenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga mijn bed eens op zoeken.
Gheghe.. Der Michael is nog steeds boos op Ralf vanwege dat petjequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pikant dat ze een petje van Damon Hill op heeft. Ralph Schumacher zou in die tijd een verhouding met haar gehad hebben, meen ik. Ik zeg zou, volgens mij is Ralph een ongelukkig getrouwde homo.
Zeg, ouwe punkliefhebber. Ondanks de filename is dit:quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef tong80 het volgende:
Zo zag ie er in 1975 uit.
[afbeelding]
Goedemorgen Dart...weet jij wat Barney gisteren gedaan heeft ?quote:
Sorry, was op een aantal plaatsen tegelijk. maar je hebt het al gevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef pos het volgende:
[..]
Goedemorgen Dart...weet jij wat Barney gisteren gedaan heeft ?
Laat maar...heb het al gevonden.![]()
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:12 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Sorry, was op een aantal plaatsen tegelijk. maar je hebt het al gevonden.
Hij denderde over Baxter heen, laatste won z'n eerste (en laatste) leg pas in de 5e of 6e leg.
Een pluim voor Sooty!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef sooty het volgende:
Tussendoor nog even deze van pyl afhandelen:
[afbeelding]
Dat is Arnold Schönberg.
Toen wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:05 schreef Tokay het volgende:
Is dat in Hongarije?
Is dit ook een componist?quote:
Ja, hij is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef Tokay het volgende:
Is dit ook een componist?
Bela Bartók?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:22 schreef pyl het volgende:
Ja, hij is.
Pompiedompiedom!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef Tokay het volgende:
Bela Bartók?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:54 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm.........die meneer ken ik.Ook een componist. Van ver vóór de Actie Lekker Dier.
Nee hoor, het enige wat me hierbij te binnen wil schieten is Robert Schumann, maar die is het niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:03 schreef Tokay het volgende:
Helpt het als ik verklap dat hij een Franse voornaam en een Duitse achternaam heeft?
Of geef ik dan al teveel prijs?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:16 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, het enige wat me hierbij te binnen wil schieten is Robert Schumann, maar die is het niet.
Okay, meneer was een geboren Duitser (van Joodse komaf), maar liet zich later naturaliseren tot Fransman. Helpt dat je een beetje op weg?quote:Als je nou eens zijn nationaliteit verklapt - dát zou pas helpen.![]()
Bravo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:22 schreef pyl het volgende:
Hmmmm......toch Offenbach; ik had er al aan zitten denken.![]()
Mooi hè?quote:
Nee. Dat wil zeggen: hij componeerde wel, maar geen muziek.quote:Ook een componist?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:58 schreef Tokay het volgende:
Een schrijver dan, van toneelstukken?
Over wat jij buiten Fok doet, kan ik niet oordelen, Tokay.quote:(zijn gezicht komt me niet onbekend voor... die bakkebaarden heb ik al eens eerder gezien...)
Het is geen componist, Dart.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef dartfanaat het volgende:
Prokofiev?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:00 schreef pyl het volgende:En een ervan is op muziek gezet en erg beroemd geworden.
quote:Over wat jij buiten Fok doet, kan ik niet oordelen, Tokay.![]()
Okay Dart, tot kijk. Jij zat aan Romeo en Julia te denken, zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef dartfanaat het volgende:
Oops..........
Ga er van door, tot vanavond laat
Nee, meer aan Peter en de Wolf..... (maar dar moet je maar heel gauw vergeten)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay Dart, tot kijk. Jij zat aan Romeo en Julia te denken, zeker?
Momentje dan....even het plaatje opslaan en groter maken.quote:
....quote:
Goedemiddagquote:
Hey pos, nee, maar die indruk wekt meneer hier wel.quote:
Dat heb jij scherp opgemerkt. Geen balletdanser, maar wel een zanger.quote:
I was made for dancing (wie zong het niet mee? - oh, oh, oh all night long... ), Leif Garrett, idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:59 schreef sooty het volgende:
Leif "I was made for loving you" Garett
Vreselijk foute foto idd, maar het antwoord is wel goed!quote:
Ik moet je eerlijkheidshalve bekennen dat ik meneer ook niet kende, tot het journaal van vanavond, dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef pyl het volgende:
Ja, lach maar. Ik heb geen flauw idee.
Dag dart.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef dartfanaat het volgende:
Goedeavond
Is het een Brit? Politicus?
Juist, dat is hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef dartfanaat het volgende:
Ja, na je hint wist ik het.
Roberto Calderoli, oud minister van Hervorming
bron: Trouwquote:Italiaanse minister treedt af na rel spotprenten
Novum/AP) - De rechtse Italiaanse minister Roberto Calderoli van bestuurlijke vernieuwing is zaterdag onder druk van de regering afgetreden, nadat in Libië rellen waren ontstaan over de Deense Mohammed-cartoons die hij op een T-shirt had laten drukken. Bij de onlusten rond het Italiaanse consulaat in de Libische stad Benghazi kwamen vrijdag zeker tien Libiërs om het leven.
Premier Silvio Berlusconi weet de ongeregeldheden in Libië, een vroegere Italiaanse kolonie, aan het 'onnadenkende optreden van onze minister'. Hij zei te hopen dat de affaire geen gevolgen heeft voor Italiaanse bedrijven en Italiaanse militairen die in het buitenland zijn ingezet. Italië heeft grote olie- en gasbelangen in Libië en Italiaanse militairen voeren missies uit in Irak, Afghanistan en nog een aantal andere landen. Het bureau van Berlusconi deelde mee dat de premier een 'lang en vriendschappelijk' telefoongesprek had gevoerd met de Libische leider Moammar Gadhafi en dat zij het erover eens waren dat de gebeurtenissen in Benghazi de vriendschappelijke betrekkingen op geen enkele wijze mochten schaden. Ook sprak Berlusconi aan Gadhafi zijn dank uit voor de bescherming van het consulaat.
Calderoli, die behoort tot de anti-immigratiepartij Lega Nord, liet vrijdag op de staatstelevisie zien dat hij onder zijn overhemd een T-shirt droeg waar de gewraakte Deense Mohammed-tekeningen op waren gedrukt. Hij zei dat het niet zijn bedoeling was om de islam te beledigen, maar dat het zijn manier was solidariteit te betuigen 'met al degenen die zijn getroffen door het blinde geweld van religieus fanatisme'.
Minister van buitenlandse zaken Gianfranco Fini repte zich zaterdagavond naar de hoofdmoskee in Rome om de zaal te sussen. Hij sprak daar onder anderen met vertegenwoordigers van Arabische landen, waaronder Libië, Saudi-Arabië, Oman en Egypte. Het dragen van het T-shirt door Calderoli 'was misschien een provocatie die hij niet ten volle besefte', zei Fini bij de moskee.
De Omaanse gezant Yahya al-Araimi, die als deken van de Arabische ambassadeurs in Italië met Fini sprak, noemde het bezoek van de minister aan de moskee geslaagd. Abdellah Redouane, de secretaris-generaal van het Islamitische Cultureel Centrum in Italië zei dat de komst van Fini niet alleen 'welkom, maar ook nodig' was.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef pos het volgende:
Guus Meeuwis
Wat nu?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
Ik kom zojuist tot 't besef dat 'tubgirl' een anagram is van 'Tilburg'...![]()
Is 't nog steeds een strontdorp...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef pos het volgende:
Wat nu?
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens Pyl heb je al ZS geluisterd? Het concert was echt supergaaf en geweldig. Heel intiem en apart.
You know me..... positive thinkingquote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt hoop dat Pyl muziek die niet onder de stof zit, gaat waarderen? Ach wonderen... en die wereld he?!
Goh...quote:
Ja, het was lekker rustig onderweg. Het had nog wel sneller gekund, maar ik ben het laatste stuk binnendoor gegaan, die route neem ik dus ook nooit weer...quote:
Dat is dus voor ons ook geen aanrader.... goed om te weten.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het was lekker rustig onderweg. Het had nog wel sneller gekund, maar ik ben het laatste stuk binnendoor gegaan, die route neem ik dus ook nooit weer...
Marianne Timmer?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef fotoloog het volgende:
Hopelijk de nieuwe olympisch kampioene op de 1000
"Peacemannetje, peacemannetje, wat doe je nu?!"quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
"Peacemannetje, peacemannetje, wat doe je nu?!"
Trusten Tongquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Trusten pos en andere raders. Tong gaat een keer vroeg slapen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens Pyl heb je al ZS geluisterd? Het concert was echt supergaaf en geweldig. Heel intiem en apart.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef peaceman het volgende:
Je hebt hoop dat Pyl muziek die niet onder de stof zit, gaat waarderen? Ach wonderen... en die wereld he?!
For your information: ja, ik had al het een en ander gedownload.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |