Maar goed, je weet dus niet waar deze inbrekers toe in staat zijn... Misschien hebben ze dat ook wel op hun kerfstok staan, maar dat krijg jij niet te weten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij zou het denk ik afhangen van de situatie. Bij moord of doodslag zou ik wel erg terughoudend zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou, dan kon je dat toch meteen zeggen. Heethoofd.
Weten doe je dat nooit nee. Maar da's met wel meer situaties zo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Maar goed, je weet dus niet waar deze inbrekers toe in staat zijn... Misschien hebben ze dat ook wel op hun kerfstok staan, maar dat krijg jij niet te weten.
Niet helemaal, bivakmutsen en breekijzers ontbreken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is dit hun signalement ?
[afbeelding]
Ja, dan is de vraag of je dat risico wil nemen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weten doe je dat nooit nee. Maar da's met wel meer situaties zo.
Ik vind het zelf vreemd dat het adres bekend wordt gemaakt. Dat je naam bekend gemaakt wordt kan ik nog inkomen, maar waarom dat adres ook aan de verdachten duidelijk moet worden is mij ook duister.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, dan is de vraag of je dat risico wil nemen!
En dan nog, waarom moeten zij jouw naam en adres weten? Waarom krijgen ze dat?
Nou ik niet dus, en daar is de politie zwaar over gepikeerd nu.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef postmortum het volgende:
Maar ze weten nu toch al waar je woont?
Ben ik het helemaal mee eens, ze zijn op heterdaad betrapt toch door de politie nadat jij had gebeld? (zo even teruglezen) Dan is het arresteren toch voldoende lijkt mij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nou ik niet dus, en daar is de politie zwaar over gepikeerd nu.
In het beste geval met mijn getuigenis levert het enkele weekjes extra zitten op.
Voor die paar weekjes heb ik geen zin in misschien vette stress met voor mij compleet onbekenden.
Ons rechtssysteem vraagt op deze manier om draaideurcriminelen.
Dat ze gepakt werden was puur toeval, overigens was het een door hun tot in detail geplande actie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Ludwig het volgende:
Ik zou toch maar gewoon aangifte doen. De kans dat ze echt zo dom zijn om je op te zoeken is wel erg klein. Aan de andere kant waren ze wel zo josti om op heterdaad betrapt te worden
Omdat wraak niet slim is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef roedeledokie het volgende:
En als ze niet dom zijn, waarom zouden ze dan niet ook een wraakactie kunnen plannen die evt wel slaagt???
De getuige wordt gedwongen zijn privacy op te geven!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef postmortum het volgende:
Kunnen ze een keer boeven vangen helpt de getuige niet mee![]()
Maak dat maar iemand wijs die boos is.quote:
Maar dat is dus een reden waarom iemand die niet dom is geen wraakactie zou plannen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:19 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Maak dat maar iemand wijs die boos is.
Nee, mijn getuigenis schijnt van belang te zijn???quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, ze zijn op heterdaad betrapt toch door de politie nadat jij had gebeld? (zo even teruglezen) Dan is het arresteren toch voldoende lijkt mij.
Huh.....Maar even zeker weten... Ze waren ook op heterdaad betrapt door de politie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee, mijn getuigenis schijnt van belang te zijn???
Zonder deze geen zaak.
Kamperstijl!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
Het beste was om toen je ze betrapte gewoon knieën overslaan met een mooie stokdaarna dumpen en ergens in het water flikkeren
oeeeh dat zou pas heerlijk zijn
Zij krijgen mijn naam en adres omdat zij inzage krijgen in het dossier dat justitie tegen hun heeft aangelegd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En dan nog, waarom moeten zij jouw naam en adres weten? Waarom krijgen ze dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |