Nee, dat kon niet anoniem! en ze zeiden tegen mij dat het zelfs mogelijk is dat indien de ovj verder wil met deze zaak hij mij door de sterke arm naar de rechtbank kan laten brengen om mij daar terplekke te laten getuigen ten tegenoverstaan van de verdachten!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:23 schreef Vipers het volgende:
Dat kan toch ook anoniem. Hun horen sowieso niet je naam te krijgen.
Iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:23 schreef Vipers het volgende:
Dat kan toch ook anoniem. Hun horen sowieso niet je naam te krijgen.
Dat dacht ik dus ook , maar mooi niet dus! volgende keer bel ik geen politie meerquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef c0nd0r het volgende:
Dus je klaagt nu over jezelf dat je zo'n mietje bent?
Nee, ik klaag over het feit dat mijn naam dadelijk in daderkringen bekend is en ik niet weet wie hun zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef c0nd0r het volgende:
Dus je klaagt nu over jezelf dat je zo'n mietje bent?
Je hebt zeker niet vooruit gedacht toen je dit topic opende..?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee, ik klaag over het feit dat mijn naam dadelijk in daderkringen bekend is en ik niet weet wie hun zijn.
En verder ik dan dus niet weet welke represailles ik kan verwachten.
Verder zie ik niet in wat dat met mietje van doen heeft?? ik vind dat eerder vooruit denken!
Kun je iets specifieker zijn met je opmerkingen???quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet vooruit gedacht toen je dit topic opende..?![]()
Jij post hier zelfs anoniem! zelfs je avatar is er een die anonimiteit uitstraalt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet vooruit gedacht toen je dit topic opende..?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
Het beste was om toen je ze betrapte gewoon knieën overslaan met een mooie stokdaarna dumpen en ergens in het water flikkeren
oeeeh dat zou pas heerlijk zijn
Ik ga nu niet iemand vrijuit laten gaan doordat ik m'n naam hier niet 'durf' neer te zetten, subtiel verschil (dat vooruit denken kan ik nog niet echt ontdekken bij jou hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:45 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jij post hier zelfs anoniem! zelfs je avatar is er een die anonimiteit uitstraalt.
Waarom als ik zo'n mietje ben! zet jij dan niet je naam en adresgevens bij je posts hier??
Wie is hier nu een mietje??![]()
Ik ben niet bang! ik weeg alleen de lasten tegen de baten,quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsja ... ik kan het je eigenlijk niet kwalijk nemen dat je je verklaring ingetrokken hebt.... ik zou het niet doen maargoed kan me goed voorstellen dat je bang bent voor de consequenties
Dat is iig wat ik zou doen als later iemand in mijn huis in zou breken, een mooie ploertendoderquote:
volgens mij zou je niet weten hoe snel je naar je brommobiel moest rennen en hendig sjiek weg slippenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is iig wat ik zou doen als later iemand in mijn huis in zou breken, een mooie ploertendoder![]()
Je kan t ook omdraaien: wat heb ik er voor voordeel van dat deze gasten de bak indraaien???quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga nu niet iemand vrijuit laten gaan doordat ik m'n naam hier niet 'durf' neer te zetten, subtiel verschil (dat vooruit denken kan ik nog niet echt ontdekken bij jou hoor)
Ze kennen je adres toch al, als ze bij je hebben ingebroken lijkt me..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:21 schreef roedeledokie het volgende:
Gisteravond heb ik enkele inbrekers op heterdaad betrapt en deze konden daardoor ook worden aangehouden.
Vandaag kreeg ik een telefoontje van de recherche die de zaak in onderzoek had.
Deze wilden mijn verklaring opnemen en deze mede in een zaak aandragen bij de officier van justitie.
Ik moest deze verklaring met mijn naam etc onderteken.
Op mijn vraag of de daders mijn naam en dergelijke te zien krijgen werd met ja geantwoord.
Nou ik heb dus geen zin in later conflict met voor mij onbekende opponenten, dus heb ik, zeer tegen de wil van de recherche mijn verklaring ingetrokken.
Ik wil best meehelpen aan t bestrijden van misdaad maar niet met daarvan als consequentie dat ik dadelijk continu achter me moet lopen kijken.
En dan klagen dat mensen niet bereidt zijn te getuigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat dit aub een serieus toppic blijven ja! mag dat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij zou je niet weten hoe snel je naar je brommobiel moest rennen en hendig sjiek weg slippen![]()
Nou dat ze de volgende keer niet in jou of iemand anders huis staan? Maar neuh boeie als jij maar lekker veilig zit fuck de rest of niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Je kan t ook omdraaien: wat heb ik er voor voordeel van dat deze gasten de bak indraaien???
Volgens mij ken jij de term vooruit denken helemaal niet.
Dus hou aub op en ga ergens anders op reageren!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze kennen je adres toch al, als ze bij je hebben ingebroken lijkt me..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |