ik wil verzorging en nu post ik in klaagbaak want hier is geen verzorging ben heullemal alleenquote:The_Terminator (Moderator) - donderdag 16 februari 2006 @ 12:45
Beetje vreemd
Ja, kom eerst maar met een wat beter onderbouwde OP
das helemaal kut zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef Mars het volgende:
Ik ben ook ziek. En ik ging me aankleden om naar de appie te lopen omdat ik écht niets meer in huis heb, sta ik met m'n jas aan begint het te regenen.
Newbie..quote:
jah stoute mneer , hij vind dat leuk slotjes en kettingen enzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die vreselijke Terminator![]()
beter toch?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:55 schreef Mars het volgende:
Mijn ouders komen vanavond even langs.
"Dat hoeft niet hoor, mam".
Jaweeel, we doen het graag etc.
nou gaarne....wat kan je allemaal?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
zal ik ff lekker bij je langskomen om je te 'verzorgen'?
Heb je een qoutje gevat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef donnahvh het volgende:
[/qoute]
ipv [/qoute]quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef iDex het volgende:
zo te horen valt dat griepje wel mee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:57 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou gaarne....wat kan je allemaal?![]()
Maar helpt het ook? Of ben je aan het expirimenteren met alternative geneeswijze?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nah ja als t helpt waarom niet?![]()
geen bukake?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te horen valt dat griepje wel mee.
alles wat je in je stoutste droompjes bedenkt, behalve een trio, quatro, bukakefestival. je weet tog.
zit hier acupuntuur op mezelf uit te oefenen , bloederige bende en haalt niets uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar helpt het ook? Of ben je aan het expirimenteren met alternative geneeswijze?![]()
omdat ik er in aan t posten was en vond t wel een goed topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef The_Terminator het volgende:
Zeg Donna, waarom open jij een topic opnieuw terwijl de vorige 'niet' van jou was? Ik ben ziek!
en thx ga zo ff deur uit en kijken of ze dat hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef zoalshetis het volgende:
maar goed het beste wat je kan nemen is occilococinum (?) te koop bij de drogist. verwoest de zwaarste griep en verhoogd de weerstand enorm. niet goedkoop, wel homeopatisch.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:09 schreef donnahvh het volgende:
[..]
en thx ga zo ff deur uit en kijken of ze dat hebben![]()
eerst nog ff bed in![]()
welke ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Skaai het volgende:
En die kerel van je komt geen kommetje soep brengen ofzo?
is dat een ander woord voor bukake?quote:
als je t midden in je bakkes gesmeten krijg heb je t zelfde effect ongeveerquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat een ander woord voor bukake?
je hebt verschilledne soorten bukake lieverd. ook de variant waar het in een kommetje komt. wat er daarna mee gebeurt mag je radenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
als je t midden in je bakkes gesmeten krijg heb je t zelfde effect ongeveer![]()
mits afgekoeld beetje
Geen dank!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef donnahvh het volgende:
ja ik ben weer beter!![]()
bedankt scatsy's![]()
![]()
![]()
Uhm..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef Scorpie het volgende:
beterschap lekker milfje dat je bent (K)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef donnahvh het volgende:
ja ik ben weer beter!![]()
bedankt scatsy's![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |