quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Ja goed idee zo'n fokleag
League Name: Fok!league 2006
Your new League ID# is 191297
Password: fokbaseball
Draft Type: Live Draft
Draft Time: Thu Mar 30 8:00pm CEST
en nee dat laatste kan ik niet meer veranderen
Zal de komende dagen alvast een voorselectie gaan maken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef Jeroenus het volgende:
MLB.com
http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/fantasy/index.jsp
Zeker, ik doe dit jaar ook weer mee. Misschien dat ik dit jaar maar één team neem. Er is nu ook een Draft Fantasy spel op MLB.com maar volgens mij is dat niks.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zal de komende dagen alvast een voorselectie gaan maken.
Ultimate Fantasy Baseball op mlb.com: geweldig spel![]()
dat wordt een slugfest voor de Tribequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef ForzaRob het volgende:
2 april; White Sox - Indians , opening game
![]()
exactly my thoughtsquote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef Almighty het volgende:
Hehe springtraining voor de deur, en wie komt er onder zijn steen vandaan..? Welcome back Spank.
Ja dat zou zeker een verklaring zijn; je batting arm aan kunnen passen aan de pitcher is natuurlijk net zo goed een waardevol talent als één zeer sterke slagarm hebben. Het was wel mijn eerste ingeving maar ik kon de S echt niet plaatsen. Switch dus. Thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:48 schreef Terreros85 het volgende:
switch hitter misschien. Een speler die met zowel links als rechts kan slaan...geen idee, maar dat lijkt me logisch
een geknipt en geschoren Damon in een Yankee-jersey is natuurlijk net zo fout alsquote:Op maandag 20 februari 2006 11:58 schreef Terreros85 het volgende:
Jammer dat Johnny Damon bij de Yankers getekend heeft![]()
Hehe... go Tigersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef popolon het volgende:
Yeah, 't gaat bijna weer beginnen.
Ik ben enthousiaster dan dat ik van te voren zou denken.
quote:
Ok ik heb nu officieel wat amerikanen uitgenodigd, dus hij kan snel vol zijn...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Almighty het volgende:
http://baseball.fantasysports.yahoo.com/b1
League ID#: 92648
Password: holland
Ja goed idee zo'n fokleagquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef Almighty het volgende:
Spank, wil jij wederom een head-to-head fok!league starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |