Dat is toch logisch, iedereen eet die dingen toch zo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nee het komt serieus echt door die nootjes. bah volgende keer eet ik ze met handschoenen
is het ook logisch dat ik het nog steeds ruik na meerdere malen mijn handen te hebben gewassen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, iedereen eet die dingen toch zo?![]()
ik zocht daar nog naar een borrelnootquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
Moet je ook niet met je vinger in je reet slapen
jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef amornl87 het volgende:
weet je zeker dat het door de borrelnootjes komt
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik zocht daar nog naar een borrelnoot![]()
ja dat doe ik echt de volgende keer, plus worden je handen niet zo vettigquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het allerergste spul dat blijft stinken is trassi(dan doe ik plastic handschoenen aan, echt)
dat was ook mijn remspoor die je moest schoonmakenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef the_jestert het volgende:
zal wel door het schijten komen...............................................
aanstellersquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het allerergste spul dat blijft stinken is trassi(dan doe ik plastic handschoenen aan, echt)
maar jij was me blijkbaar voor met je nagelsquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat was ook mijn remspoor die je moest schoonmaken
je bent er vast al gewend aan geraakt waardoor je het niet meer ruiktquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef MiestOr het volgende:
[..]
aanstellers![]()
gebruik het best vaak (ben kok) en heb nergens last van
nee borrelnootjes! let nou eens op ga anders slapenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef the_jestert het volgende:
[..]
maar jij was me blijkbaar voor met je nagels![]()
heb ik al gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef the_jestert het volgende:
was jij je handen nu maar, kan hier een slotje op![]()
maar ze stinken nog steeds en ik vind het vies dus ik klaag lekker puhquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef the_jestert het volgende:
dus een slotje
omdat ze lekker zijn en omdat ik honger hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:07 schreef the_jestert het volgende:
waarom eet je dan nootjes?
Tja, je droomde vast dat je borrelnootjes aan het eten was, maar je zat onbewust met hele andere noten te spelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar ze stinken nog steeds en ik vind het vies dus ik klaag lekker puh
WC-papier is voor mietjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:08 schreef BigBadPete het volgende:
WCpapier van de ALdi, waar je zo snel met je vinger doorheengaat, is ook vaak een oorzaak.
heb je de stront halverwege de rugquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:08 schreef BigBadPete het volgende:
WCpapier van de ALdi, waar je zo snel met je vinger doorheengaat, is ook vaak een oorzaak.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je droomde vast dat je borrelnootjes aan het eten was, maar je zat onbewust met hele andere noten te spelen
aldiquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:08 schreef BigBadPete het volgende:
ben je een puppy dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
aldipauper ik gebruik pagepuppy vacht
Dat stinkt echt ZOOOOO ERG !!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Belgquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:13 schreef dekilo het volgende:
Hak met een botte bijl je stink vingers eraf.
De bloedende stompjes kun je in de frieten ketel dicht schroeien.
probleem opgelost.
zo moeilijk is het nou ook weer niet!
een belg met stinkende vingersquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind belgen nog erger dan stinkende vingers.
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind belgen nog erger dan stinkende vingers.
heb je borrelnootjes door heel je kamer gegooid?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alleen je vingers?
Aansteller! Bij mij meurt alles!
Ik heb eens Marrokaan aan mijn vinger gehad!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat stinkt echt ZOOOOO ERG !!![]()
Maar het is verdomd lekker![]()
Heb je het nou over je aambeien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
uurgh bah zat weer even AAN, dus niet in, mijn neus en die vreselijke geur kwam weer voorbij
dus je hebt pindas uit je aars lopen graaien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jah ze stinken dus![]()
ik had gisteravond borrelnootjes gegeten, maar mijn vingers ruiken er nog steeds naar.
heb ze al echt meerdere keren gewassen, maar het helpt niet.
bah wat een vieze geur![]()
en dat terwijl dit topic zo enorm 'rijk' is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb bijna een pagina aan slowchat en bagger verwijderd, kappen met die onzin.
Misschien niet, maar dat betekend niet dat slowchat meteen toegestaan is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat terwijl dit topic zo enorm 'rijk' is.![]()
sorry dude. maar ach wat hebben we gelachen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dat betekend niet dat slowchat meteen toegestaan is.
nee zeep ik vaak niet sterk genoeg, en tandpasta wel. Is een tip ook voor mensen die in een verpleeg of ziekenhuis werken en wel eens met ontlasting in aanraking komen, dat krijg je ook niet met zeep van je handen af die geur maar met tandpasta dus welquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef amornl87 het volgende:
of met zeep..
...'t helpt als je ze schilt onder stromend koud water...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef dekilo het volgende:
[..]
Ik heb eens Marrokaan aan mijn vinger gehad!
Dat ruikt ook behoorlijk vreemd.
Ik heb ze nog nooit geproefd ik kom nooit verder dan het schillen!
Je hebt dan toch handschoenen aan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee zeep ik vaak niet sterk genoeg, en tandpasta wel. Is een tip ook voor mensen die in een verpleeg of ziekenhuis werken en wel eens met ontlasting in aanraking komen, dat krijg je ook niet met zeep van je handen af die geur maar met tandpasta dus wel![]()
onsmakelijk ik weet, maar wel een gouden tip
dat lijkt mij ook. ik ga mijn vriendin, die in de thuiszorg werkt, toch vanavond wel ff aan de tand voelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:05 schreef dekilo het volgende:
Je hebt dan toch handschoenen aan!
GAdver een grote gore bende als je met je handen in de stront ligt te graaien.
Moet er niet aan denken als je van die bruine randjes onder je nagels hebt.
Suus ff serieus, graai jij met je handen in de stront?
...doen ze in de thuiszorg met hun mond?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook. ik ga mijn vriendin, die in de thuiszorg werkt, toch vanavond wel ff aan de tand voelen.
ik zou het niet weten. misschien is ze wel gewoon call-girlquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...doen ze in de thuiszorg met hun mond?![]()
Dat wilde ik ook al postenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Suuz_ het volgende:
was je handen met tandpasta dan is het serieus zo weg!
??quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:45 schreef the_jestert het volgende:
-Edit: kappen met dat offtopic geblaat-
Wel even je nagels knippen en handen wassen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook. ik ga mijn vriendin, die in de thuiszorg werkt, toch vanavond wel ff aan de tand voelen.
nee natuurlijk niet bewust maar het kan áltijd gebeuren, ik kan merken dat jij geen ervaring hebt in werken in de zorg anders reageerde je echt niet zo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:05 schreef dekilo het volgende:
[..]
Je hebt dan toch handschoenen aan!
GAdver een grote gore bende als je met je handen in de stront ligt te graaien.
Moet er niet aan denken als je van die bruine randjes onder je nagels hebt.
Suus ff serieus, graai jij met je handen in de stront?
Hij zei clitoris hihiquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat heet geen borrelnootjes, das gewoon een clitoris.
Open dan een nieuw topic en ga daar verder zeuren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet bewust maar het kan áltijd gebeuren, ik kan merken dat jij geen ervaring hebt in werken in de zorg anders reageerde je echt niet zo!
wat een onzin reacties zeg, ik werk met verstandelijk en lichamelijk gehandicapte mensen en heb ook met dementen gewerkt het kan áltijd voorkomen dat je geen handschoenen aanhebt of dat er iets gebeurt. Dus reageer aub niet zo fel als je er niets van af weet![]()
hoe zouden mensen erachter komen dat zoiets werkt? lijkt me sterk dat iemand met stinkende handen langs verschillende voorwerpen gaat wrijven om te kijken of de geur minder wordquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef tonja het volgende:
Roestvrij staal.
Met je vingers over roestvrij staal wrijven (broodmes of zo, doe wel voorzichtig)
Bij blokker verkopen ze roestvrijstalen 'zeepjes'.
Het werkt echt perfect.
Of gewoon logische natuurkunde..quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef the_jestert het volgende:
[..]
hoe zouden mensen erachter komen dat zoiets werkt? lijkt me sterk dat iemand met stinkende handen langs verschillende voorwerpen gaat wrijven om te kijken of de geur minder word
Oh? Leg eens uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of gewoon logische natuurkunde..
Ja, leg eens uitquote:
Nou je wrijft je handen met iets geurtje verdwijnt.. TADA!quote:
dat zeg ik gast, hoe kom je op het zwakzinnige idee om met je vingers als ze stinken langs bijv metaal te gaan wrijven, zie ik geen logica of natuurkundig/scheikundig iets in!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou je wrijft je handen met iets geurtje verdwijnt.. TADA!![]()
Nee de uitleg weet ik er ook niet van maar denk dat het daarmee best op te lossen is..
Gewoon met zout je handen wassen, is de geur weg.quote:
Toen ik de TT las dacht ik al dat er iemand _moest_ zijn die al die reply had gemaakt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
tja...'t heet niet voor niets thuiszorg...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. misschien is ze wel gewoon call-girl![]()
*proest*quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
ik moest ook lachen, met de vinger in de aars en de andere duim in de mondquote:
Sorryquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Toen ik de TT las dacht ik al dat er iemand _moest_ zijn die al die reply had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |