Dat is toch logisch, iedereen eet die dingen toch zo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nee het komt serieus echt door die nootjes. bah volgende keer eet ik ze met handschoenen
is het ook logisch dat ik het nog steeds ruik na meerdere malen mijn handen te hebben gewassen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, iedereen eet die dingen toch zo?![]()
ik zocht daar nog naar een borrelnootquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:49 schreef c0nd0r het volgende:
Moet je ook niet met je vinger in je reet slapen
jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef amornl87 het volgende:
weet je zeker dat het door de borrelnootjes komt
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik zocht daar nog naar een borrelnoot![]()
ja dat doe ik echt de volgende keer, plus worden je handen niet zo vettigquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het allerergste spul dat blijft stinken is trassi(dan doe ik plastic handschoenen aan, echt)
dat was ook mijn remspoor die je moest schoonmakenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef the_jestert het volgende:
zal wel door het schijten komen...............................................
aanstellersquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het allerergste spul dat blijft stinken is trassi(dan doe ik plastic handschoenen aan, echt)
maar jij was me blijkbaar voor met je nagelsquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat was ook mijn remspoor die je moest schoonmaken
je bent er vast al gewend aan geraakt waardoor je het niet meer ruiktquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef MiestOr het volgende:
[..]
aanstellers![]()
gebruik het best vaak (ben kok) en heb nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |