meld zich.....staat al op wishlistquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Okami info: http://ps2.ign.com/articles/689/689243p1.html
[afbeelding]
Denk niet dat ik dit spel trek !
Capcom & exclusiviteit?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik blijf het ironisch vinden dat de ultieme Revolution-controller game een PS2-exclusive is.
Er zijn wel meer aparte games die jij laat liggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet hoe ik het ga vinden, maar het verdient iig een kans, zo'n aparte game kun je niet laten liggen.
Dat vond ik ook jaquote:Op zondag 19 februari 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff...dat level in Hades in GoW is echt irritant...anti-climax zeg.![]()
Ja,... dat vond ik ook minderquote:Op zondag 19 februari 2006 10:39 schreef Darkzell het volgende:
Met vreemd einde doel ik meestal op het eindfilmpje ofzo maar zover zat Hades toch niet naar het einde. Er kwam toch nog wat na ofniet?
tzou is nietquote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hades is een mooi level man, die dode mensen die schreeuwend naar beneden vallen, de kleuren, fantastsich, alleen die pilaren inderdaad
Inderdaad, zeker als je de eerdere delen ook gespeeld hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Beste einde, by far, is Prince of Persia the two thrones.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Help! GoW:Laat maar, heb et alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |