En daarna zijn noppen in het been van Witschgequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:32 schreef methodmich het volgende:
Wereldmatch! Goal van Dani, pingel van Esnaider.
Daar dacht ik ook direct aan idd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Radegast het volgende:
Het eerste wat in me opkomt als ik aan de voetballer Simeone denk:
[afbeelding]
Schandalige overtreding. Scheids stond er bovenop, maar esnaider (quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En daarna zijn noppen in het been van Witschge
Klopt maar Veron mag helaas vandaag nog niet meedoenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:18 schreef EdPowers het volgende:
Coach van Estudiantes? Dan word ie de trainer van Veron!
Want?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt maar Veron mag helaas vandaag nog niet meedoen
quote:Daarnaast hebben de Madrilenen een oudgediende op het oog die volgend seizoen het stokje van Javier Aguirre moet overnemen: Diego Simeone. De oud-international is bezig aan zijn eerste seizoen bij River Plate. (Clarín en Olé)
Waarom niet in Spanje?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Simeone heeft zijn diploma en mag overal coachen behalve in Spanje
Vreemd. Zeker als je je diploma's al binnen hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij 3 jaar ervaring moet hebben als coach voor hij in Spanje mag trainen.
Zijn 600+ wedstrijden in het clubvoetbal en 100 voor Argentinie doen er schijnbaar niet toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |