ehhhhquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Verdammt, neen.
Maar zeg het toch maar.
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
.
't Is goed met je, crazy drunk.
Wat vind je een goede dag ? ontslag ? of dat je moet blijven ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:27 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen.. vandaag wordt óf een gigantische kutdag óf een goeie dag! Want ik krijg te horen wie er ontslagen gaan worden op m'n werk, en of ik daar dus ook bij zit....
Daar ben ik nog over aan het twijfelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 04:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat vind je een goede dag ? ontslag ? of dat je moet blijven ?
Er lopen al wat sollicitaties.. dus als ik ergens anders word aangenomen kan ik met opgeheven hoofd weglopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 04:43 schreef Joene het volgende:
Ontslag krijgen zuigt , ontslag nemen ruled.
Dank U! (Morgen rond dezelfde tijd kan ik melden wat de uitslag was... dan ben ik weer afgewerktquote:Op donderdag 16 februari 2006 04:55 schreef Joene het volgende:
Beter , succes in elk geval vandaag
of uitgewerktquote:Op donderdag 16 februari 2006 04:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dank U! (Morgen rond dezelfde tijd kan ik melden wat de uitslag was... dan ben ik weer afgewerkt)
woei das flink lang.quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dank U! (Morgen rond dezelfde tijd kan ik melden wat de uitslag was... dan ben ik weer afgewerkt)
Daar voegen we stage aan toe. Dat zit er een beetje tussenin. Onbetaald werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:58 schreef Chandler het volgende:
Goede morgen en werkse / schoolse allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |