wiequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:58 schreef JapyDooge het volgende:
dat is toch niet normaal meerdie gast zou gewoon een ban van 9 maanden moeten krijgen!
JIJ! Ga uit mn topic! Straks krijg ik nog een tweeling!quote:
dat houdt je buik makelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
JIJ! Ga uit mn topic! Straks krijg ik nog een tweeling!![]()
Dat vet is aangeborenquote:
Hee fuck, dat is toch dat meisje van 16 dat ik morgen zou n......quote:
remlofquote:
Je zag alleen haar tieten zeker op de cam?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hee fuck, dat is toch dat meisje van 16 dat ik morgen zou n......
Inderdaad, en hoe ze er met haar zachte handjes over streeldequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:02 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Je zag alleen haar tieten zeker op de cam?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Inderdaad, en hoe ze er met haar zachte handjes over streelde
Hier nog welquote:
de TS of ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
zwanger of niet het blijft een kutkneus![]()
Jij, krijg diarreequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
de TS of ik?
doe duidelijk aub allemaal
Maar dan wel dat je denkt dat je een scheet laat, en dat je broek dan helemaal vol zitquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
de TS of ik?
doe duidelijk aub allemaal
wat voor scooter heb ik danquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Maar dan wel dat je denkt dat je een scheet laat, en dat je broek dan helemaal vol zitHet liefst in de bus
of op de scooter
Een hendig sjieke met neonquote:
een Segasser offcoursequote:
dude,quote:
Nee, ik dacht, en denk nog steeds, dat jij in het rijtje kutkneuzen van fok thusi hoort. Tuurlijk, Maikuul is een grotere kneus, maar je bent nog maar een paar posts verwijderd van het niveau van JunkieSietze.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dude,
hoe de fuck weet jij dat zo goed.
ik heb er wel patent op !
zonder hendig sjieke neon![]()
dacht je dat ik maikuuul was of zo dangel?
quote:
quote:
maar dangel,quote:
Sujetquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
maar dangel,
ik vermoed dat jij een relnicht bent.
je bent in indergeval een KUTKLOON
als je alles zo goed over iedereen hier weet..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Er zijn ook sujetten die beweren dat ik een kloon en een man ben
Als iemand dat zegt, trek ik me terug, en ga ik in een hoekje zitten krassen
Wil je een spell?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg,
het is dat ik niks tegen heb kwa wicca's enzovoort..
maar je begint er al zelf over
Wat wil je, met zo'n ransapen-TTquote:
Ik maak uitsluitend kuttopicsquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:02 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik maak uitsluitend kuttopics
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef kLowJow het volgende:
JapyDooge, kan een weekje niet baggeren in ONZ.
Ik bagger niet voor nix hierquote:
Ik hoop van harte dat je een algehele ban krijgtquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:04 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik bagger niet voor nix hier
ow dit is trouwens geen bagger, dit is een serieus topique en jullie baggeren!
Zeg, zal ik hem eens vragen van jou bril een racefiets te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je een algehele ban krijgtBeetje vriendjes zijn met die misvormde metaalbewerker
ik maak er tenminste triangel dingen van zodat mensen als jij er mee kunnen spelen in een bandquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je een algehele ban krijgtBeetje vriendjes zijn met die misvormde metaalbewerker
Allangquote:
Jij ook?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:15 schreef Dangel het volgende:
In dat geval: stelletje kutamerikanen
nee dat komt door de besmettelijke zwangerschapquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:16 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Maar dat zag je toch al aan de OP? Die buik
dat moest wel amerikaans zijn
nu een pagina twee, morgenochtend een ban tweequote:Op donderdag 16 februari 2006 03:19 schreef JapyDooge het volgende:
heerlijk
Trouwens,
er is een pagina tweejajaja
en daarom zingen we blij
Als ik nou mijn "WHGAAHHAELALAAALAHEHEWHAHAHA snackbar"-frikandel in jou ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OOOOOEEHEHHEH
kinky,
daar zeg ik WHGAAHHAELALAAALAHEHEWHAHAHA snackbar op![]()
frituur stop ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:21 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Als ik nou mijn "WHGAAHHAELALAAALAHEHEWHAHAHA snackbar"-frikandel in jou ...
quote:
ik vermoed dat ze zo diep slapen dat ze jou frikandel niet voelen als je hem in hun frituur stoptquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:23 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
wat denk jij? hoelaat zijn de modjes weer wakker?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze zo diep slapen dat ze jou frikandel niet voelen als je hem in hun frituur stopt
heb jij er ook nog 2 over ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:24 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* JapyDooge doet er bitterballen bij
Jahquote:
Bijzonder... nu moet ik zeggen dat mijn frikandellen ook vrij snel ontdooienquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo,
mijn vruchtvlees groeit altijd als ik hem in de frituur stop
oh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:27 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Bijzonder... nu moet ik zeggen dat mijn frikandellen ook vrij snel ontdooien
nee aangeboren, mn vader had er ook al 12quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh?
je hebt meerdere ?
operatie toevallig ?
Alleen maar totaal onverzadigde vetten, zo'n 70% schat ikquote:en hoe zit het met je vet gehalte ?
en als je frikandel er te lang inzit barst ie dan ok Te snel open ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:29 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
nee aangeboren, mn vader had er ook al 12
[..]
Alleen maar totaal onverzadigde vetten, zo'n 70% schat ik
Mja het liefste heb ik ze opengebarsten, samen met de bitterballen zodat ik de hoeveelheid uitstulpende vetten en overige zaken zo in m'n mond kan laten druipenquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en als je frikandel er te lang inzit barst ie dan ok Te snel open ?
of regel jij het klaar komen van de frikandellen wel goed?
omfg,quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:31 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Mja het liefste heb ik ze opengebarsten, samen met de bitterballen zodat ik de hoeveelheid uitstulpende vetten en overige zaken zo in m'n mond kan laten druipen![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg,
ik zuig altijd dat vet er zo heeeerlijk uit![]()
Nee dat doet me aan bondage denken,quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
vooral die frikandellen vinden dat fijn (heb ik horen zeggen)
![]()
Gebruik je ook wel eens touwen enzo? om je frikandellen af te richten?
Frank Boeijen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee dat doet me aan bondage denken,
en dat gaat niet met frikandellen
ik doe meer aan frikanboeien en zo![]()
Nou zeker! Vooral die Zaaddamse Mayo is de bestequote:Op donderdag 16 februari 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
Proef je de volle smaak van mijn verse frikandel met bitterballen al ?
en dan die mayo Heerlijk !
oeh de mayo loopt me de mond al inquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:41 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Nou zeker! Vooral die Zaaddamse Mayo is de beste
Heb ik je trouwens de laatste modelfoto's van de frikandellenwedstrijd laten zien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oeh de mayo loopt me de mond al in![]()
mijn Freakandel scoore in de Nerdytest ook heel hoog,quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:44 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Heb ik je trouwens de laatste modelfoto's van de frikandellenwedstrijd laten zien?ik was 1e
Getrainde frikandellen scorren hoog
Klinkt goed, met die test nooit meegedaan! Wel laatst met de wereldkampioenschappen Frikandelvechten! Daar was ik 3equote:Op donderdag 16 februari 2006 03:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mijn Freakandel scoore in de Nerdytest ook heel hoog,
eigen fabrikaat enzo scoort ook heel hoog!
ik maak je af met mijn legerlul !quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:47 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Klinkt goed, met die test nooit meegedaan! Wel laatst met de wereldkampioenschappen Frikandelvechten! Daar was ik 3e
ohja hier de foto waar ik het over had, van links naar rechts: 1e, 2e, 3e(de mijne dus)
[afbeelding]
ok..quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:50 schreef legermen het volgende:
[..]
ik maak je af met mijn legerlul !
We hebben het hier niet over lullen hehquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:50 schreef legermen het volgende:
[..]
ik maak je af met mijn legerlul !
die foto van jou was anders geen frikandelquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:51 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over lullen hehdit is een serieus topic over frikandelworstelen
![]()
omg, overmatig smiley gebruik is hier niks bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:52 schreef legermen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
die foto van jou was anders geen frikandel![]()
![]()
Het was geen lulquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:52 schreef legermen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
die foto van jou was anders geen frikandel![]()
![]()
frikandel met chocoladequote:Op donderdag 16 februari 2006 03:55 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Het was geen lul
Dat was trouwens wel een frikandel! Het was mijn speciaal getrainde frikandellen-met-bitterbal-combinatie overgoten met verse chocoladesaus!
Dat kenmerkende randje bovenaan is om de medailes rond te hangen
De show men, de showquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
frikandel met chocolade![]()
dat is toch niet te eten ?
britneyquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:57 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
De show men, de showBritney ziet er ook niet uit, maar ze zet wel een show neer
![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
britneywas lekker..
nu niet echt of zo meer![]()
ik join je clan zo strax welquote:Op donderdag 16 februari 2006 04:09 schreef JapyDooge het volgende:
zeg maar ik gadoen
het is me duidelijk dat jou frikandellen ook wel skills hebben maar ook in een andere trainingscatagorie behorenprobeer ook eens bij ons te trainen, misschien vind je het wel wat!
Trusteen tot ooit
Tha Bannedsquote:
jaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg,
topic was leuk..
maggie naar ONZ iemand ?
geen ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 04:30 schreef Mr-Z het volgende:
Was hier het nachtelijk gebagger?
mijn naamtopic nummer ..quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij zit in dit topic.. sterker nog.. dit is jouw naamtopic.. ja dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |