idd, die kerel die vind zichzelf zoooo geweldigquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Elke keer als ik een olympische uitzending kijk zit ik me dood te ergeren aan die vent... Hij zit altijd ruzie te maken met z'n 'sidekick' (die schaatsvrouw, ben even de naam kwijt). Eigenlijk ben ik grijze duffe kop ook gewoon zo onderhand wel zat. Het wordt hoog tijd voor een ander
[afbeelding]
Hij ging lekker en ik kan lekker met jou praten en mijn collega's niet
inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:55 schreef Laton het volgende:
[..]
idd, die kerel die vind zichzelf zoooo geweldig
Het probleem is dat hij zijn collega's ook nooit echt de kans heeft gegeven om kennis en ervaring op te doen... Het is AL-TIJD Mart Smeetsquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:02 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind hem top. Maar als je hem niks vind wie zou je dan willen dat het doet? ik kan niemand bedenken met zijn kwaliteiten en kennis van zaken.
ik ken die kerel niet echt maar ik vindt m nu al tofquote:Op donderdag 16 februari 2006 05:07 schreef cultheld het volgende:
"En dan nu over van het voetbal naar basketbal en triatlon, want dat zijn tenminste échte sporten"
Waarom, omdat hij goede discussies ermee uitlokt ? Ik vind dat eigenlijk wel leuk en geniaal ook. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:17 schreef buzzer het volgende:
Dat gekibbel met Ria is met vlagen genant inderdaad. Maar voor de rest doet Mart het prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |