stalk jij mij ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
denk het wel hoor, er heten toch ook genoeg spanjaarden "jezus"? alleen spreek je het uit als "gesus"
lekker kruisigen idd,quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:30 schreef Tiemie het volgende:
Waarom zou je je kind dat aandoen?.
waar maak je je druk om, je hebt net geleerd hoe je jezelf kunt masturberen dus denk voorlopig maar niet na over kindernamenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat er niet om of ik dat wil (dat wil ik niet namelijk), maar het gaat erom of het mogelijk zou zijn, mocht ik dat willen
met mohammed hebben ze anders weinig moeite.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef Daniel.San het volgende:
nee mag niet, overheid controleerd elke naam, of die wel juist is
Volgens mij is daar dus wel een verschil in spelling. Jesus ipv Jezus dus. Of is daar dé Jezus ook een Jesus?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:28 schreef timmeeeh het volgende:
in het spaans is het meer 'gesoes' idd, maar je schrijft het als jesus, dus ja: het is toegestaan je kind jezus te noemen.
de vraag of je het wilt is een tweede..
In Nederland is dat niet gebruikelijk nee, daarom zal het zo appart klinken. Maar in de VS zijn er bijvorbeeld wel veel negerts die Jezus heten of in Spanje ja. Tis maar een naam hoorquote:
"negerts"quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef Youssef het volgende:
In Nederland is dat niet gebruikelijk nee, daarom zal het zo appart klinken. Maar in de VS zijn er bijvorbeeld wel veel negerts die Jezus heten of in Spanje ja. Tis maar een naam hoor
Precies. Of de naam "Jezus" is toegestaan voor je kind, hangt af van het humeur van de ambtenaar die je treft op het moment dat je de naam komt aanmelden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef Daniel.San het volgende:
nee mag niet, overheid controleerd elke naam, of die wel juist is
Waarom zou je je kind Isa noemen, dat betekent ook Jezus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:30 schreef Tiemie het volgende:
Waarom zou je je kind dat aandoen?.
wat lul je nou? ik geef toch al aan dat er een verschil in spelling is? kan ik er wat aan doen dat die kutnederlanders het per se met een z moesten gaan schrijven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Volgens mij is daar dus wel een verschil in spelling. Jesus ipv Jezus dus. Of is daar dé Jezus ook een Jesus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |