quote:
Als dat grappig bedoeld is, niet grappig (okay..maybe a little..), zoniet: dude
![]()
Staat toch vrij duidelijk in de post...
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:22 schreef Asielzoekers het volgende:Grappig dat doe ik meestal ook, ik spreek mensen aan die ik nauwelijks aanspreek doorgaans en ga ze dan lastigvallen met mijn persoonlijke sores omdat de mensen waar ik echt om geef op MSN al offline zijn.
Het is een vriendin van hem, er staat nergens een vage kennis... (met de moeder van de beste vriendin van de kennis uit de bus zal TS wel niet zo zitten...)
De rest van de post: of je denkt grappig te zijn (en slaat in mijn mening de plank volledig mis, maar goed, smaken verschillen...), of je hebt zo weinig vertrouwen in de mensheid. Ik hoop eigenlijk nog op het eerste, want als het het tweede is ga ik me toch zorgen maken. Is dat nu de realiteit, mensen die ernstige ziektes faken voor aandacht?! Gelukkig dat ik dergelijke mensen niet ken.
Anyway, TS, laat het even bezinken, en probeer positief te blijven. Kanker betekent lang niet altijd het einde, daarbij zijn de resultaten nog niet eens terug, wie weet is het wel iets anders. Zorg gewoon dat je er bent als die vriendin je nodig heeft.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.