Hardcore-Underground.rarquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef Steve-O het volgende:
CU2.nl.rar
Niets! Naast decor in de Jostiband zijn ze vrij nutteloos.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef GSMboy het volgende:
Wat kan je tegen zo'n triangeldude doen eigenlijk?
Dat ben ik ook jah. Daar is niets mis mee.quote:
Zodra we weer een vacature hebben, hoef je niet te mailen.quote:
HEY dat hoor je mij niet zeggen hoor .quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook jah. Daar is niets mis mee.
Ik weet niet of ik dit positief of negatief moet opvatten, gezien mn post aantal waarschijnlijk het laatstequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Zodra we weer een vacature hebben, hoef je niet te mailen.
Kijk, nu weet ik tenminste ook wat een triangeldude is!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niets! Naast decor in de Jostiband zijn ze vrij nutteloos.
[afbeelding]
Je PI wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
HEY dat hoor je mij niet zeggen hoor .
Je komt er wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:20 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit positief of negatief moet opvatten, gezien mn post aantal waarschijnlijk het laatste![]()
Stomme newbiequote:
Dat lees eerst de regels ding bovenaan heeft hardcore-underground ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:26 schreef GSMboy het volgende:
maar check ze sitewww.hulp-online.nl.
Hij heeft idd hulp nodig, al dan niet online
quote:Hulp-Online.nl msn promoot actie!!! jij helpt toch ook mee?
Hulp-Online.nl heeft jullie hulp nodig met deze actie.
Omdat Hulp-Online.nl nog maar niet zo bekend is, hebben we besloten een msn actie te gaan houden.
Wat houdt dit in:
Zaterdag 28 januari vragen wij iedereen die mee wil doen aan deze actie [www.Hulp-Online.nl] achter zijn/haar msn naam te plakken, zodat de url & site naam wat meer onder het licht komt, en dat wij veel nieuwe leden kunnen verwelkomen.
Jij doet toch ook mee? klik dan even op. jij komt toch ook!
Help Hulp-Online.nl groter maken!!
Volgens mij is dat beiden een gratis cms.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:57 schreef GSMboy het volgende:
Die Nebmaster denkt dus fotoshop te kunnen gebruiken bij het maken van zijn gejatte scripts....
(deels)
En zijn site is gejat van: www.hardcore-underground.nl
Daar gaat een mailtje naar toe![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, hij kan zijn site beter: Leer-Nederlands-online noemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef NJ het volgende:
Die gast heeft hulp nodig met z'n Nederlands.
Denk niet dat dat mag van Fok.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:31 schreef guitarist.nl het volgende:
heb je z'n ip ??
deel die dan met ons
wehehehehequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niets! Naast decor in de Jostiband zijn ze vrij nutteloos.
[afbeelding]
Ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef TC03 het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit topic over gaat.
N00b! haxx0r t3h p14n37quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef TC03 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef TC03 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is echt niet grappig meer hoor.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef TC03 het volgende:
ben je niet de enigequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wehehehehe
ik moest hard op lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |