Clockwork_Tin_Soldier.quote:
En een forum over enkel de eerste wereldoorlog is zeker te min voor 'm?quote:
quote:
.
Jij gebruikt toch ook 17560 kl00ns om de boel hier draaiende te houden ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
een kloon van een admin daar, herkenbaar door zelfde schrijfstijl , die oude topics ging kicken omdat de boel niet liep, etc etc etc.
Was een week!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Clockwork_Tin_Soldier.
quote:
Andere schrijfstijl enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook 17560 kl00ns om de boel hier draaiende te houden ?![]()
Nee, daar wil HIJ juist mee scorenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
[..]
En een forum over enkel de eerste wereldoorlog is zeker te min voor 'm?
Cool. Jij bent cóól.quote:
Zit hij ook op jouw woI forum? Kun je hem bannenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daar wil HIJ juist mee scoren
Vette pech
Uiteraard, maar hij gebruikte dezelfde schrijfstijl.....of......:)quote:
Zou wel leuk zijn als iemand hem wijst op forumeerstewereldoorlog.nl. En hij zich daar ook registreert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daar wil HIJ juist mee scoren
Vette pech
Daar probeert hij mensen te lokken per pbquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zit hij ook op jouw woI forum? Kun je hem bannen![]()
Bannen dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar probeert hij mensen te lokken per pb
Zie de post onder jequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als iemand hem wijst op forumeerstewereldoorlog.nl. En hij zich daar ook registreert.
ik weet niet wie het is maar hij is triest hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar probeert hij mensen te lokken per pb
Hij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht dat hij ook in de lokale politiek zat in Rosendaal maar daar kan ik niets over terug vinden!
quote:
It can use some beerquote:
een teddyquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:22 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nederlands, maar oke![]()
Ja,quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:18 schreef _The_General_ het volgende:
Yvonne, ik heb een interessant topic gevonden naar aanleiding van een vergadering. Maakt hij iedere keer een notule?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |