Ik ban nooit om dit soort ongein hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze zijn op zijn minst machtsgeil, maar dat zijn alle admins he Yvonne![]()
Och, jij bant maar wat in de rondte...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ban nooit om dit soort ongein hoor
En zeker noem ik me niet Voorzitter en Projectleider als ik niks heb
Het zijn ook frustie's, die Loon- en personeelsadministrateur'squote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is nog erger,quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie geen banmelding.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
At random jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och, jij bant maar wat in de rondte...
Bovenaan, feedback, ik mag gaan koelen en daarna word ik door een of andere kneus afgezeken, nouuuuuuuuuuuuuuuuu, dat gaat mis dusquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[verzenden/ontvangen]
Ik weet het, daarvoor heb je Iteejer ook de opdracht gegeven om een random-ban knop te maken..quote:
Moet je eens op zijn naam googlenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het zijn ook frustie's, die Loon- en personeelsadministrateur's![]()
Hij heeft zijn klaplong ervaringen beschrevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je eens op zijn naam googlen
Ja, overalquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hij heeft zijn klaplong ervaringen beschreven![]()
En hij heeft zes keer de Krabbetrofee gewonnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, overal
Naam, telefoonnumer, adres, alles, overal
Zoooooooooooooooooooooooo knapquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En hij heeft zes keer de Krabbetrofee gewonnen![]()
yvonne wil je even de link gevenquote:
Tja, ze accepteren nou eenmaal geen ellende, eigen schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bovenaan, feedback, ik mag gaan koelen en daarna word ik door een of andere kneus afgezeken, nouuuuuuuuuuuuuuuuu, dat gaat mis dus
Ja, geef hem ff hits, geilt ie opquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef NJ het volgende:
Geweldig forum.
welk forumquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef NJ het volgende:
Geweldig forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |