*gebruik maakt van open deur, heel hard wegrent, al schreeuwend. "Jihad, jihad!".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:04 schreef Dagonet het volgende:
*open deur intrapt.
De laatste keer dat ik een TT veranderde om een user af te zeiken, had ik een admin op IRC die in een deuk lag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou machtsmisbruik zijn en derhalve niet getolereerd worden door de admins.
Kleurlingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Stofje het volgende:
Elfde post op rij van een kleurtje.
Highlander, maar ik geloof dat ie dronken was, want even later kwam hij ineens in ONZ een topic binnenzetten met "NJ is gaaf".quote:
Jij stemt op 7 maart op Michiel Smit?quote:
Ja, dan spoort hij idd niet. Was het rond lunchtijd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Highlander, maar ik geloof dat ie dronken was, want even later kwam hij ineens in ONZ een topic binnenzetten met "NJ is gaaf".
Nee. Half drie 's nachts.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dan spoort hij idd niet. Was het rond lunchtijd?
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef _The_General_ het volgende:
Even dit onderonsje onderbreken
welke link ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Tiemie het volgende:
Hmm, gevonden dus. Je had gewoon naar die portal moeten gaan en verder niet moeten zeuren. That's it.
mot je wel reagerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:43 schreef yvonne het volgende:
Niet op FOK!, msn
ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey nog 4 posts en dan is ie eindelijk dicht. Wie spamt m ff vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |