Nee, had vanmiddag nog een leuk gesprek met hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
Is die Dagonet al de hele dag offline?
In tegenstelling tot yvonne wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
Dan had ie wel even mogen reageren.quote:
ontsla hem, neem mij aan voor FA en hopla, hail to the world.quote:
Ik zou wel willen, maar ik ben ook maar een lichtblauwe loonslaaf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ontsla hem, neem mij aan voor FA en hopla, hail to the world.
sorry, k heb cola op
want anti-rebelsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ook maar een lichtblauwe loonslaaf.
Morgen weer. De caffeine in m'n cola en Redbull begint uit te werken, ik word moe.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
want anti-rebels. beetje meer actie man!
.
hodfer, krijg jij wel betaald?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ook maar een lichtblauwe loonslaaf.
goedzo, zie je mrogen danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Morgen weer. De caffeine in m'n cola en Redbull begint uit te werken, ik word moe.
Ik snap dat. Ik gebruik elke dag de search of er nog een naamtopic over me geopend is en mis ze derhalve ook allemaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:50 schreef Dagonet het volgende:
En niemand die me effe het linkje geeft ofzo
Ik ga lezen.
Het feedbacktopic aldaar, waar je van alles mag, behalve feedback gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:50 schreef Dagonet het volgende:
En niemand die me effe het linkje geeft ofzo
Ik ga lezen.
Je mist al m'n "aanbid Stofje"topics?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap dat. Ik gebruik elke dag de search of er nog een naamtopic over me geopend is en mis ze derhalve ook allemaal.
"stofje wil neuken" is géén aanbid-topic, yvonnequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mist al m'n "aanbid Stofje"topics?
Hey, ze denkt in ieder geval aan je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
"stofje wil neuken" is géén aanbid-topic, yvonne![]()
Had dan de TT veranderd!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
"stofje wil neuken" is géén aanbid-topic, yvonne![]()
Dat zou machtsmisbruik zijn en derhalve niet getolereerd worden door de admins.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had dan de TT veranderd!
Stofje wil neuken met "JOU"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |