Jaaaaa die was mooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Equinix het volgende:
In limburg staken ze tekeningen van de Deense vlag in de fik,.![]()
![]()
Dan ben je wel fucking n00bquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Equinix het volgende:
![]()
Kijk... DAT zijn nou echt geintegreerde moslims! Waarom een vlag KOPEN als je er eentje kan MAKEN!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Equinix het volgende:
![]()
3 Halen 2 Betalen, nu met gratis aansteker!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Drifter__ het volgende:
Daar heb je denk ik nu speciale winkels voor
Tuurlijk, zo'n financieel buitenkansje laat niemand lopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:03 schreef Game_Error het volgende:
Eigenlijk een hele goede vraag, zullen ze dan toch ergens diep in riak die ene vlaggenfabriek hebben staan?met een razendsnel distributienetwerk eraan?
Hahaha rofl ik had niet eens gezien dattie nep was ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Equinix het volgende:
![]()
Ja, denk je nu echt dat die ff naar Denemarken hebben gebeld met de vraag "Kunnen jullie ff een zeecontainertje vlaggen opsturen? Ze zijn wel om te verbranden hoor"quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef SlideAway het volgende:
Vaak zijn dit soort verbrandacties gepland door de lokale machtshebbers of de wannabe-machthebbers. Of dachten jullie serieus dat er vlaggenwinkels midden in de woestijn, een gebergte of de Gaza-strook zitten?
Daarom zeg ik ook LOKAAL. Je kunt ook echt prima aan een Deense vlag komen zonder een telefoontje naar Denemarken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, denk je nu echt dat die ff naar Denemarken hebben gebeld met de vraag "Kunnen jullie ff een zeecontainertje vlaggen opsturen? Ze zijn wel om te verbranden hoor"![]()
Kleine schoonheidsfoutjes geen bezwaar....quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, denk je nu echt dat die ff naar Denemarken hebben gebeld met de vraag "Kunnen jullie ff een zeecontainertje vlaggen opsturen? Ze zijn wel om te verbranden hoor"![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef fallrite het volgende:
Maar toen dacht ik, waar halen ze die vlaggen aanstekers zo snel vandaan?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Integrity het volgende:
Als je zo'n vlag in de fik steekt, zit er ook niet echt een vriendelijke boodschap achter.
quote:By Nidal al-Mughrabi
GAZA, Feb 6 (Reuters) - When entrepreneur Ahmed Abu Dayya first heard that Danish caricatures of the Prophet Mohammad were being reprinted across Europe, he knew exactly what his customers in Gaza would want: flags to burn.
Abu Dayya ordered 100 hard-to-find Danish and Norwegian flags for his Gaza City shop and has been doing a swift trade.
"I do not take political stands. It is all business," he said in an interview. "But this time I was offended by the assault on the Prophet Mohammad."
A wave of anger has swept the Muslim world over the publication of the cartoons, one of which shows the Prophet wearing a turban shaped like a bomb.
First printed in Denmark, the cartoons have appeared in newspapers across Europe, as well as in the United States.
While normally hard to come by in isolated Gaza, Danish and Norwegian flags are now popping up at daily protests, increasingly replacing Israel's Star of David.
It's not clear how many merchants apart from Abu Dayya are offering the flags, but they appear to be readily available. Angry Muslims set the flags ablaze or tear them to pieces.
At a protest on Monday outside European Union offices in Gaza, dozens of Palestinian students chanted: "Down with Denmark. Down with Norway. With our blood and with our souls, we will sacrifice for our Prophet."
In Beirut and Damascus, mobs set Danish and Norwegian embassies on fire.
"I knew there would be a demand for the flags because of the angry reaction of people over the offence to Prophet Mohammad," said Abu Dayya, whose PLO Flag Shop also sells souvenirs and presents.
He sells his Danish and Norwegian flags for $11 a piece -- a price he acknowledged might be dampening sales. Many protesters prefer to save money and make the flags themselves from scraps of fabric, he said.
Abu Dayya sources some of his flags from suppliers in Taiwan, but he buys Israeli flags from a merchant in Israel, even though he sells them to be burnt at anti-Israeli rallies.
Flag-making has been a growth business for Abu Dayya for years, thanks to orders by Palestinian militant groups for national flags and banners bearing the symbols of armed factions.
Last year, he said the Palestinian Authority ordered 60,000 flags ahead of Israel's withdrawal from Gaza. Workers at one factory stitched some 3,000 pennants a day.
While the flag merchant said the Danish cartoons upset him, he urged fellow Gazans not to punish Danish citizens collectively, citing their humanitarian assistance to the Palestinian people.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef maartena het volgende:
Het is gewoon zaken doen....
http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/L06153755.htm
[..]
Ja joh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Ja joh, ik dacht ze Denemarken een warm toe dragen en daarom de vlag in de fik steken.![]()
Het handige met deze handelswijze is, is dat je je eigen verkoop kan regelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand hier trouwens waar de volgende aanslag gepleegd gaat worden? of is dat handelen met voorkennis?
Ze hebben zichzelf er alleen mee. Ze kopen iets van hun geld en steken het dan in de fik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mijn vlag, wat doe je.
Ja ik heb hem toch gekocht he he
en dan gewoon een hele doos à 500 vel... daar dan de fik in!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef Integrity het volgende:
Die zou vast duur zijn, SuperBosch. Ik heb een beter voorstel: ik kleur voor iedereen die het wil een mooi deens vlaggetje op een A4 papiertje. Dat brandt toch veel beter?
En dat voor een schappelijk... wat zeg ik? Een vriendenprijsje. We noemen dat een win-win situatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en dan gewoon een hele doos à 500 vel... daar dan de fik in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |