Stem me er dan uit met een leuke reden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer hoe ik stem hoor![]()
!
Ik stem zo:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stem me er dan uit met een leuke reden.
-2 Inso, is die takkehoer eindelijk opgerot!
-2 Inso, omdat ze de leukste is van heel Ido!
-2 Inso, omdat ze net zo irritant is als Raffa!
EN niet, -2 Inso, dan is ze er uit.
Grmblhmpf.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:50 schreef Andiyan het volgende:
omdat we 04/03 de enige Raf-fans zijn.![]()
Betekent dit dat je het een onzin reden vindt, of ben je een Raff fan?quote:
Ik vind haar steeds beter worden, Love is All was geniaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betekent dit dat je het een onzin reden vindt, of ben je een Raff fan?
Je stijgt in mijn "toffe-user-lijstje"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds beter worden, Love is All was geniaal!
Stond ik niet al bovenaan danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je stijgt in mijn "toffe-user-lijstje".
Je stijgt boven jezelf uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stond ik niet al bovenaan dan?
Sven!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds beter worden, Love is All was geniaal!
EXIT
Weer iets minder dicht hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn god zeg, wat sta ik al dicht bij de afgrond.
En ik ben je er dankbaar voorquote:
Valt mee toch? Er staan alleen zo weinig mensen onder je.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef WithMe het volgende:
[..]
Valt mee toch? Er staan alleen zo weinig mensen onder je.![]()
En ik snap dan weer niet wat ik bovenaan doe. Any explanations?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen vind je tof, en ik geef je punten omdat er een Raf-fan boevn moet staanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
En ik snap dan weer niet wat ik bovenaan doe. Any explanations?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:42 schreef PeRi het volgende:
-2 Tha-Erik, mên kruip eens achter die pc vandaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |