kloptquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, bij jou is het niet meer leuk, te makkelijk
quote:
quote:

Ik heb de 501quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb deze
[afbeelding]
zichtbaar beter beeld dan andere players, start DVD's van elk merk binnen een seconde, super snel in het menu, leest over dikke krassen heen, ik ben er ontzettend blij mee dus
neeh, als ik uit huis ga dan hoef ik geen pc speakers meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
spang swa
haal dan deze
[afbeelding]
Negerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
spang swa
haal dan deze
[afbeelding]
Kun je zo duur maken als je zelf wilquote:
okay beetje terug naar jouw wereldje danquote:
Broodje hamburger gemaakt en soepiequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb je nou uiteindelijk gegeten?![]()
Ik ga naar m'n bed!!! Dat zal je pas leren! gezellig in m'n 1tje! Phuh!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga koekjes eten!Zelfgebakken! Dat zal je leren
ik heb de mijne weg gegevenquote:
Als je maar vol zat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Broodje hamburger gemaakt en soepie
Luie hond ben ik eh
Maar ik heb wel bier![]()
* BoJo kijktquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.pick2pay.nl/ BoJo Kijk en kwijlKost geen drol daar
Tot morgen allemaal![]()
ik vreet zo snel dat ik het amper proef, daarom lust ik ook allesquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit
Gastquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vreet zo snel dat ik het amper proef, daarom lust ik ook alles![]()
Halozie'squote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
waar willen jullie nu zien dan? Carbon? enginebay's, Zonda's of misschien wel horloges?![]()
quote:
je lijkt gatverdamme wel een wijf manquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef BoJo het volgende:
kolere die Onkyo heeft alleen maar joekels van een receivers, prijs vind ik nog wel meevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |