Gold kiwi's zijn niet per definitie lekkerde dan groene, het is alleen dat door de populariteit van de kiwi iedere jan doedel en zijn hond kiwi's kweekt en die op de markt komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Gold Kiwi's
Ik was bij de AH gister en ik dacht nog, zal ik er een topic over openen of niet
Hoezo verslaafd
Maargoed, ik zou bij god niet weten waarom iemand ooit nog groene kiwi's wil eten, als je Gold Kiwi's kunt eten
De gemiddelde gold kiwi is qua smaak lekkerderder voor mij dan groene kiwi'squote:Op woensdag 21 juni 2006 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn niet per definitie lekkerde dan groene, het is alleen dat door de populariteit van de kiwi iedere jan doedel en zijn hond kiwi's kweekt en die op de markt komen.
Dat komt omdat er zoveel slechte groene kiwi's verkocht worden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De gemiddelde gold kiwi is qua smaak lekkerderder voor mij dan groene kiwi's
Over een paar jaar als iedere jan doedel en zijn hond gouden kiwi's op de markt brengt is het net zulke bagger als de groenemquote:Het is net wanneer je zegt dat je rode appels lekkerder vindt dan groene: een andere soort, een andere smaak. Je hebt het dan niet over de *kwaliteit* van een bepaald individueel produkt.
Per definitie geef ik dus de voorkeur aan Gold Kiwi's.
Dat zien we dan wel weer, okee?quote:Over een paar jaar als iedere jan doedel en zijn hond gouden kiwi's op de markt brengt is het net zulke bagger als de groenem
quote:
Nu weet je niet hoe ze los proevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:10 schreef golfer het volgende:
Heb er ook een stel in huis gehaald om te vermengen met andere vruchten in de blender. Smaken prima.
Tuurlijk wel, heb er ook al een paar losse stukjes van gegeten.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb er ook al een paar losse stukjes van gegeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |