Njah.. het is gewoon het uitzoeken/aanbieden van iemand die TvdM moet zijn dan. Verder zorg je dat de vragen bijgewerkt worden. Ik geloof dat er aan het einde een nieuwe vraag voor een ander gesteld moest worden oid. Verder kan je de site dan bijwerken (mits je een klein beetje html kan... als je het wilt leren weet ik nog wel wat linkjes voor je btwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Team of the Month lijkt me dan het beste,
Ik weet niet wat het precies allemaal inhoudt om het allemaal bij te houden maar opzich lijkt het me wel leuk.
Als dat alles is wil ik het wel op me nemen (als hives het niet erg vindt)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Njah.. het is gewoon het uitzoeken/aanbieden van iemand die TvdM moet zijn dan. Verder zorg je dat de vragen bijgewerkt worden. Ik geloof dat er aan het einde een nieuwe vraag voor een ander gesteld moest worden oid. Verder kan je de site dan bijwerken (mits je een klein beetje html kan... als je het wilt leren weet ik nog wel wat linkjes voor je btw)
Ik zal Hives even htmailen om te vragen of het geen probleem is en JD even htmailen om te zorgen dat het team van de maand deel toegankelijk is voor jou, zodat je het kan edittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Als dat alles is wil ik het wel op me nemen (als hives het niet erg vindt)
Er komt idd aan het eind een vraag met een wedervraag.
Een paar HTML links zijn altijd handig ,ik heb ook nog wel ergens een HTML code boek liggen.
ok mooi ik merk het welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal Hives even htmailen om te vragen of het geen probleem is en JD even htmailen om te zorgen dat het team van de maand deel toegankelijk is voor jou, zodat je het kan editten
Dit is overigens een behoorlijk overzichtelijke cursus:
http://www.antoniuscolleg(...)ursussen/cursushtml/
Nee dat fietsen mag ik altijd zelf doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als jij een fiets koopt wil je toch ook dat hij fietst?
Een alternatiefquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef halleekes het volgende:
hum.... bij mij is de trial periode van PsicoTSI Tool afgelopen, heeft iemand een idee hoe je deze kunt verlengen? of misschien een alternatief?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[Joralfmodus]
KUTHATTRICKTRAGE KUTZOOI
IK WIL HATTRICK! IK BETAAL ER TOCH VOOR! GRMBL
![]()
![]()
[/Joralfmodus]
En ik wil een speler listen verdommequote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[Joralfmodus]
KUTHATTRICKTRAGE KUTZOOI
![]()
![]()
[/Joralfmodus]
Ik heb daar, ongeveer een week geleden, een topic over geopend op Hattrick forum. Topic werdt heel snel gesloten en ik kreeg op mijn flikkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[Joralfmodus]
KUTHATTRICKTRAGE KUTZOOI
![]()
![]()
[/Joralfmodus]
Geluktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
En ik wil een speler listen verdomme
Gek zeg, ze weten toch niet wie Joralf is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb daar, ongeveer een week geleden, een topic over geopend op Hattrick forum. Topic werdt heel snel gesloten en ik kreeg op mijn flikker
Dat updaten ligt niet aan mij. Ik kan totaal niets op die site doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. het is volgens mij Hives zn afdeling en die is niet zo actief meer. Het zou idd leuk zijn als het team van de week van iedereen daar te lezen is, maar weet je wat een werk het is om dat terug te zoeken in al die 122 topics![]()
Ik heb die van jou al gevonden met google.fok.nl maar die van mij kan ik bijv. niet terugvinden
word ik er gewoon uitgezetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien is het een idee om de Tvd W organisatie aan iemand anders toe te wijzen?
En dan weer structureel elke week een TvdW te krijgen op fok en fokhattrick.
2 keer in de week spelen? Heb je geen schaduwelftalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar dan nog even een vraagje (kan ik meteen zien of er hier nog echte experts rondlopen). Hoe lang gaat verdomme duren voordat een speler een van redelijk ervaring naar goed ervaring stijgt? Hij heeft nu al 50 wedstrijden gespeeld waarvan 4 beker wedstrijden (als het niet meer is) en elke week een competitie wedstrijd en een buitenlandse friendly. Hij is inmiddels eigenlijk niet meer goed genoeg voor mijn basis maar omdat ik een coach met wat betere leiderschap nodig heb wil ik deze zo snel mogelijk coach maken... Zou hij dit seizoen nog een keer gaan stijgen
?
Yeeh!!quote:
Dat verschilt per persoon, kan maandag zijn kan over een maand zijn..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Maar dan nog even een vraagje (kan ik meteen zien of er hier nog echte experts rondlopen). Hoe lang gaat verdomme duren voordat een speler een van redelijk ervaring naar goed ervaring stijgt? Hij heeft nu al 50 wedstrijden gespeeld waarvan 4 beker wedstrijden (als het niet meer is) en elke week een competitie wedstrijd en een buitenlandse friendly. Hij is inmiddels eigenlijk niet meer goed genoeg voor mijn basis maar omdat ik een coach met wat betere leiderschap nodig heb wil ik deze zo snel mogelijk coach maken... Zou hij dit seizoen nog een keer gaan stijgen
?
Moet je de basis-versie nemen, 0.2.06 en dan niet updaten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef halleekes het volgende:
hum.... bij mij is de trial periode van PsicoTSI Tool afgelopen, heeft iemand een idee hoe je deze kunt verlengen? of misschien een alternatief?
hij vroeg om een expertquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Daemon19 het volgende:
Dat verschilt per persoon, kan maandag zijn kan over een maand zijn..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |