kijk! das de spiritquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik maak er liever een counter ploeg van. Ik haat gewoon die 3-5-2 teamsen vind het wel een uitdaging om verdedigen te blijven trainen. Dat het moeilijker is, dat moet dan maar.
ik zoek me al een paar weken rot naar skilltrades en dat wordt dus steeds erger.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, als je al die defs er uit gooit, heb je dan nog wel 10 trainees? 442 in een overgangsperiode moet kunnen toch
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick weer langzaam dood aant gaan? Server knalt er weer uit en is nu weer ontzettend traagZe kunnen ook niks daar
WTFquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef maniack28 het volgende:
Waarom zoHet is gewoon de waarheid.. als ik wil hattricken moet ik kunnen hattricken en als ik dat niet kan dan meld ik dat hier
Fokcupquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:25 schreef maniack28 het volgende:
Wil je uitgesloten worden van Fok!Cup-deelname
Ow shit.. de standenik zal ze wel ff updaten
Noem werken maar niksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
![]()
![]()
Dat jij nou de hele dag niks te doen hebt
![]()
![]()
![]()
Waar moet ik beginnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Wat klopt er niet dan? Overigens is fokhattrick niet mijn verantwoording
Doet me aan iemand denken.. die dan een 0 teveel boodquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef truStie het volgende:
Gabi Grigore (77313380)
Ligt het aan mij of heeft die een 0 teveel gevraagd
Klinkt verwendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef maniack28 het volgende:
Waarom zoHet is gewoon de waarheid.. als ik wil hattricken moet ik kunnen hattricken en als ik dat niet kan dan meld ik dat hier
Als jij een fiets koopt wil je toch ook dat hij fietst?quote:
Dat was Jonksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Doet me aan iemand denken.. die dan een 0 teveel bood
Was VK toch?
Nee joh is niks egt mis,ik weet dat het veel tijd kost om alles bij te houden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Dit is geen slowchat, dit is een serieuze vraag.. wat is er mis met fokhattrick.nl?
Heb je een linkie voor mijn TvdW dan kan ik ff me logo erbij plaatsen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. het is volgens mij Hives zn afdeling en die is niet zo actief meer. Het zou idd leuk zijn als het team van de week van iedereen daar te lezen is, maar weet je wat een werk het is om dat terug te zoeken in al die 122 topics![]()
Ik heb die van jou al gevonden met google.fok.nl maar die van mij kan ik bijv. niet terugvinden
Ik zal het even overleggen met Hives. Ben jij bereid het op je te nemen? Het html gedeelte voor de site kan ik evt. wel doen als je dat niet kan. Kant en klaar die tekst aanleveren en het is zo gefixed. Team van de week is opzich wel heel veel, omdat je zo door alle spelers heen bent. Ik zou zelf zeggen maak er team van de 2 weken of team van de maand van. Dat is veel interessanter en dan gaat het ook langer mee. We hebben nog geen 50 actieve leden dus binnen een jaar zou iedereen aan de beurt geweest zijn als je team van de week zou doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Heb je een linkie voor mijn TvdW dan kan ik ff me logo erbij plaatsen?
Mischien is het een idee om de Tvd W organisatie aan iemand anders toe te wijzen?
En dan weer structureel elke week een TvdW te krijgen op fok en fokhattrick.
Team of the Month lijkt me dan het beste,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen met Hives. Ben jij bereid het op je te nemen? Het html gedeelte voor de site kan ik evt. wel doen als je dat niet kan. Kant en klaar die tekst aanleveren en het is zo gefixed. Team van de week is opzich wel heel veel, omdat je zo door alle spelers heen bent. Ik zou zelf zeggen maak er team van de 2 weken of team van de maand van. Dat is veel interessanter en dan gaat het ook langer mee. We hebben nog geen 50 actieve leden dus binnen een jaar zou iedereen aan de beurt geweest zijn als je team van de week zou doen![]()
Hier is je TvdW
[Hattrick] Deel 97: Nog maar drie te gaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |