ham heeft niets met supporter van Hattrick te maken. Ikzelf zou het iig niet sharen, maargoed das mijn meningquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef foetre het volgende:
[..]
ik ben al supporter en et even is duur zat.
Als Foetre dit wil dan doet hij dat toch gewoon, wat is hier sneu aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
ham heeft niets met supporter van Hattrick te maken. Ikzelf zou het iig niet sharen, maargoed das mijn mening
Moet ie ook zelf weten. Het was mijn mening. Ik begrijp dat 7 euro 50 voor sommige mensen erg veel is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Foetre dit wil dan doet hij dat toch gewoon, wat is hier sneu aan?
P.S. foetre je moet ff je icon opnieuw uploade.![]()
7.50 vind ik ook best veel geld terwijl er genoeg alternatieven zijn die wel GRATIS zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Moet ie ook zelf weten. Het was mijn mening. Ik begrijp dat 7 euro 50 voor sommige mensen erg veel is.
Dan houdt niemand je toch tegen die GRATIS tools te gebruiken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
7.50 vind ik ook best veel geld terwijl er genoeg alternatieven zijn die wel GRATIS zijn.
doe ik ook niet, beetje doelloos deze discussie eigelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dan houdt niemand je toch tegen die GRATIS tools te gebruiken?
eentje die keepers blijft trainenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik gebruik niet eens progjes
Ik ben dus wat men noemt 'een die-hard hattricker'
Wie wil me aanraken
VIII.. bereid je maar voor op een competitie met veel bot teams of WO's.. In mijn VIII zaten twee actieve teams, waar ik er een van was.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Lennox het volgende:
Gebruik zelf liever buddy. Heb HAM ook gehad, maar dat is persoonlijk.
Die registratie kostte ook een paar euro en dat vind ik het wel waard.
Ik zit trouwens een beetje planning te maken voor de toekomst van mn team. Dit jaar ga ik voor de 3e x achtereen promoveren en dat betekent dat we naar klasse VIII gaan. Kan ik daar al serieuze tegenstand verwachten. Of zal een waardeloos + middenveld dan nog voldoende zijn [afbeelding]
Ik was namelijk van plan om 2 verdedigers te houden en door te trainen (nu 19 en Uitmuntend +2 / +0) De rest van 19 jarige wil ik verkopen om verse 17 jarige met passen te kopen. Alleen blijft er dan nog steeds niet echt veel geld voor mn middenveld over.....
Vanaf volgend seizoen is er toch een eenmalige degradatie van alle eigenaarloze teams. Dus als goed is tref je dan geen bot meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:49 schreef truStie het volgende:
[..]
VIII.. bereid je maar voor op een competitie met veel bot teams of WO's.. In mijn VIII zaten twee actieve teams, waar ik er een van was.
mwa.. beetje ervaring is niet verkeerd hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:58 schreef truStie het volgende:
Dan kom ik in league 7, nou daar zit ik nu ook inMooi zo, dan ga ik dus zo'n beetje me complete selectie verkopen denk ik, allemaal ouwe zakken.
Huidige VIIIer meldt zich. In mijn compo zitten 3 bots. De andere 4 teams snappen het trainen nog niet helemaal. Je kan echter wel rekenen op wat meer verzet, omdat de kans groter is dat je teams tegenkomt dIE al wat langer aan het hattricken zijn en daardoor meer inkomsten hebben. Vaak hebben ze ook 'betere' spelers omdat ze 2 jaar lang midfielders van 25 omhoog aan het trainen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Lennox het volgende:
Ik zit trouwens een beetje planning te maken voor de toekomst van mn team. Dit jaar ga ik voor de 3e x achtereen promoveren en dat betekent dat we naar klasse VIII gaan. Kan ik daar al serieuze tegenstand verwachten. Of zal een waardeloos + middenveld dan nog voldoende zijn [afbeelding]
Ik was namelijk van plan om 2 verdedigers te houden en door te trainen (nu 19 en Uitmuntend +2 / +0) De rest van 19 jarige wil ik verkopen om verse 17 jarige met passen te kopen. Alleen blijft er dan nog steeds niet echt veel geld voor mn middenveld over.....
Je zal op zn minst wel een slecht middenveld moeten hebben, om serieus mee te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Lennox het volgende:
Ik maak er liever een counter ploeg van. Ik haat gewoon die 3-5-2 teamsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Huidige VIIIer meldt zich. In mijn compo zitten 3 bots. De andere 4 teams snappen het trainen nog niet helemaal. Je kan echter wel rekenen op wat meer verzet, omdat de kans groter is dat je teams tegenkomt dIE al wat langer aan het hattricken zijn en daardoor meer inkomsten hebben. Vaak hebben ze ook 'betere' spelers omdat ze 2 jaar lang midfielders van 25 omhoog aan het trainen zijn.
Daarom denk ik niet dat je het met een waardeloos+ middenveld gaat redden. Ik haal waardeloos hoog, slecht laag met 3 inners mids. Ik speel gewoon centrum aanval voor de duidelijkheid. Mijn middenveld doet onder voor 3 van de 4 teams. Daarom zal het moeilijk worden te promoveren. Overigens ook niet mijn bedoeling.
Maar welke weg je in moet slaan... Ik zit met hetzelfde dilemma. Nu nog een seizoen of wat voluit def trainen om daarna over te stappen naar PM, danwel mijn huidige team om te vormen naar counter team. Het laatste kost minder moeite/geld, maar 3-5-2 heeft weer mijn speltechnische voorkeur zeg maar... En het feit dat je 10 spelers kan trainen vind ik wel aantrekkelijk![]()
Ik weet het nog niet
Ik heb ook de illusie gehad te promveren op een goed mid. Ik heb aan het begin nog een uitstekend pm/zwak passen gekocht, maar ik steek mijn geld liever in trainees.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik maak er liever een counter ploeg van. Ik haat gewoon die 3-5-2 teamsen vind het wel een uitdaging om verdedigen te blijven trainen. Dat het moeilijker is, dat moet dan maar.
Ik ga sowieso mn 19 jarige die stijgen naar formidabel verkopen. Daarvan moet wel 17 jaar met passen zijn te kopen (misschien begin volgend jaar ) Ik heb er ook nog van 18 uitstekend / hoog goed rondlopen en die mogen dan in mn B-team voorlopig nog spelen.
Die tegenstand word denk ik alleen maar groter omdat die BOT teams nu opgeheven worden. In de comp. waar ik nu zit is het echt TE makkelijk. Ben 19 wedstrijden ongeslagen inmiddels![]()
Ik wacht gewoon af tot nieuwe indeling van competitie volgend seizoen er is. Dan beslis ik of ik een nieuwe mid koop. Nu heb ik als beste goed rondlopen op het middenveld![]()
ik heb mijn doel bereikt....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef Daemon19 het volgende:
We haten je inderdaad, maar dat staat los van je speelwijze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |