Nee, 1x trainen is genoeg om volledige training te krijgen. Mocht je je trainnee woensdag op een 'niet-trainingsplek' opstellen, en de zondag daarvoor wel op trainingsplek gespeelt, dan krijgt hij volgens mij geen training.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:24 schreef truStie het volgende:
Ik nu een vraag stellen die misschien al 100x beantwoord is, misschien zelfs in de FAQ of Regels/Uitleg staat.. maar ik ben te lui om het op te zoeken![]()
Als ik een speler zondag en woensdag opstel, traint hij dan harder dan als ik hem bijv. alleen zondag of woensdag opstel??
Jep, dan pikt ie alleen verdedigen op. Alhoewel het wordt afgeraden om zo snel c.q. vaak van trainingsvorm te wisselen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef twi het volgende:
En maakt het nog uit op welke dag je de training instelt? Stel, je hebt tijdens de twee wekelijkse wedstrijden tot donderdag de training op "scoren" gehad, maar donderdagmiddag verander je naar "verdedigen", dan pikt 'ie toch alleen dat "verdedigen" op?
Als hij verdedigen op pikt ja, meestal gaat de training verloren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef twi het volgende:
En maakt het nog uit op welke dag je de training instelt? Stel, je hebt tijdens de twee wekelijkse wedstrijden tot donderdag de training op "scoren" gehad, maar donderdagmiddag verander je naar "verdedigen", dan pikt 'ie toch alleen dat "verdedigen" op?
Hoe durf je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef truStie het volgende:
Stefmans wat is eigenlijk jou team, NWFC Spijker?!?
Dat zijn de gaten in de markt. En laat ik nou net 3 spelers hebben die tegen WCquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
Overigens ben ik me alvast aan het orienteren op de transfermarkt. Ik wil eind dit seizoen weer een team gaan opbouwen (train nu shooting met poppers, heb dus alleen maar trainees) en mijn plan was om 3x world class middenvelders te halen. Nu heb ik eens gekeken en die krengen kosten nog steeds 2.9-3.0 miljoen per stuk (kaal, met slecht ervaring, 22 jaar). Nu ben ik eens gaan kijken naar wonderbaarlijk middenvelders (zelfde type) en tot mijn verbazing kosten die slechts 1.9-2.2 miljoen. Normale prijsverschil tussen stats is meestal rond de 500k per niveau, maar dit is toch wel erg extreem?
Bovennatuurlijk mids kosten dan weer 3.6-3.8 miljoen en tussen world class en bovennatuurlijk zit dus wel dat verschil van +/- 500k.
Heeft dit te maken met het instorten van de markt (eerste de lagere niveau's en daarna de hogere) en draaien de wereldklasse mids dadelijk bij? Of is dit prijsverschil normaal?
hehe... mag je wel opschieten, misschien trekken ze bij en daalt de prijs opeensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat zijn de gaten in de markt. En laat ik nou net 3 spelers hebben die tegen WC
aanzitten![]()
dank voor de info VK, valt me wat tegen maar toch, voor 1.9M gaat ie eropquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
@trustie: gewoon betalen voor HAM , niet zeuren, tis een prachtig programma,
en t kost maar 7.50, life-time registration
@komradski: die briljant def, goed passen zal tegen de 2 miljoen op moeten brengen denk ik. listen voor net onder de 2 miljoen (1.8?)
TU best kut, het passen trainen duurt best langnu heb ik weer een winger die omhoog gaat
![]()
passing +2
vorm +4/-4
![]()
Voor de mensen die geintresseerd zijn in een aanvallerquote:
Joost de Vreede (56145387)
TSI = 2 600, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: rampzalig