Hattrick Coach Professional gebruik ik (HCP)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef truStie het volgende:
Wat is een goed gratis alternatief voor HAM, waarmee ik dus ook makkelijk training updates kan bekijken
Wat zou daar aan moeten afwijken? Hij kijkt gewoon wie er 1 niveau gestegen is.. daar wijkt niks aan af hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef foetre het volgende:
[..]
Nou die vindt ik giga afwijken.Ham is nog redelijk met skillupgrades
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat zou daar aan moeten afwijken? Hij kijkt gewoon wie er 1 niveau gestegen is.. daar wijkt niks aan af hoor
Percentages zijn relatief, maar ook zeker wel betrouwbaar somsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Nee ok maar qua trainingspercetages wel.
Ga je de pouletussenstanden nog bijwerken of hoe zit dat![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Percentages zijn relatief, maar ook zeker wel betrouwbaar soms![]()
Vanmiddag doe ik de poules bijwerken
Nope juist fucking snelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick bij jullie ook zo traag? Wil tussen 1 en 2 behoorlijk wat inkopen, maar op deze manier weet ik niet of dat gaat lukken
HCP zoals the_undertaker al zei, of Hattrick Organizer, bevalt me ook zeer goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef truStie het volgende:
Wat is een goed gratis alternatief voor HAM, waarmee ik dus ook makkelijk training updates kan bekijken
Mij nog steeds onduidelijk waarom hele hordes mensen zweren bij savonds spelers verkopen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb alweer 3 stijgers binnenVanavond mn stijgers van vandaag in de verkoop en dan kunnen we weer cashen
Niet op dinsdagavondquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef the_undertaker het volgende:
Savonds verkopen kan ook averechts werken tegenwoordig omdat Hattricknog wel eens heel traag/down wil zijn in de avonduren.
Ik zou je graag helpen, maar op zulke nivo's zit ik nog nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
Overigens ben ik me alvast aan het orienteren op de transfermarkt. Ik wil eind dit seizoen weer een team gaan opbouwen (train nu shooting met poppers, heb dus alleen maar trainees) en mijn plan was om 3x world class middenvelders te halen. Nu heb ik eens gekeken en die krengen kosten nog steeds 2.9-3.0 miljoen per stuk (kaal, met slecht ervaring, 22 jaar). Nu ben ik eens gaan kijken naar wonderbaarlijk middenvelders (zelfde type) en tot mijn verbazing kosten die slechts 1.9-2.2 miljoen. Normale prijsverschil tussen stats is meestal rond de 500k per niveau, maar dit is toch wel erg extreem?
Heeft dit te maken met het instorten van de markt (eerste de lagere niveau's en daarna de hogere) en draaien de wereldklasse mids dadelijk bij? Of is dit prijsverschil normaal?
Nee.. tsi is totale optelling van stats en vorm. Leeftijd en leiderschap zitten daar sowiezo niet bij en ervaring weet ik ook bijna (95%) zeker van niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou je graag helpen, maar op zulke nivo's zit ik nog niet
Ik heb ook een vraag. Heb het TSI ook te maken met leeftijd, ervaring en leiderschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |