Dit blijft die zeggen.quote:Fout bestandstype: het bestand met type '' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Nieuw usericon uploadenquote:
Staat hetzelfde plaatje niet op i-net dan hoef je alleen maar te linken.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef Kn0x het volgende:
Ik denk dat ik weet wat het probleem is. Ik krijg de bestandsgrootte niet omlaag. Stomme photoshop.
Nope. Ik heb een plaatje geknipt en kleiner gemaakt. Maar de bestandsgrootte blijft hoogquote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Staat hetzelfde plaatje niet op i-net dan hoef je alleen maar te linken.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
Ik speel 3-5-2, met aanvallende wingers.
Maar hoe hoog moeten de 2 nieuwe spitsen zijn in hun scoren/passen..?
no problemoquote:Op zondag 19 februari 2006 18:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hives... als je het wilt blijven doen moet je het zeggen, maar uit je reactie blijkt volgens mij wel dat je er zelf geen tijd voor hebt e.d.
ik denk idd dat ik maar in de ww moet gaan ofzoquote:zo vaak zien we je niet![]()
Winger 1 ***:quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
Wat zijn de stats van die wingers?
sterren zeggen niets he.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Allebei 3 sterren.
Zodra Hattrick begint te werken, volgen de stats..
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
sterren zeggen niets he niet alles.![]()
Inderdaad en na 25 min. heb ik nog steeds geen wedstrijdverslag!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een grafsnelheid op de HT-server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |