Paar keer laten spelen en dan verkopen voor 100kquote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef Jonks het volgende:
Had geen keeper in mijn team en heb al weken verschrikkelijk slechte yp's daarom maar besloten om een keepertje te pullen:
Jammer van de leeftijd, maar hoog goed = nice
3920 tsi, keepen goed.
Verkoopbaarquote:Wido Heilbron
TSI = 320 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: passable Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: inadequate
waarom zou je dan gaan counteren dan zou ik gewoon winnen op veld overwicht.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:03 schreef Tomhoog het volgende:
Ok mijn tegenstander heeft een: Middenveld: rampzalig (heel laag)
ik heb een :-------------------------Middenveld: waardeloos (heel laag)![]()
Dan kan ik toch gewoon gaan counteren? of juist niet en gaan centrumaanvallen?
Gisteren gekocht voor 100 kquote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef Jonks het volgende:
excellent keeper gaat voor 500k, kan dan toch wel 250k krijgen voor hoog goed die gespeeld heeft?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:07 schreef Tomhoog het volgende:
Dus wat moet ik doen?
Gewoon normaal spel?
Is namelijk belangrijke wedstrijd ik mag niet verliezenquote:
als je middeveld hoger is als dat van hem en je gaat counteren krijgt hij juist meer kansen, dus gewoon spelen ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:07 schreef Tomhoog het volgende:
Dus wat moet ik doen?
Gewoon normaal spel?
En dan te bedenken dat ze nog geen half jaar geleden nieuwe servers erbij hebben geplempt aangezien het toen ook al dikke stront door een trechter wasquote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef Oldbie het volgende:
@%$^@%^#@$^%$
Die kutsite ligt weer plat![]()
![]()
![]()
Ik krijg er echt genoeg van zo
Ik hoop maar dat het vanavond weer wat beter is.
Dat weet ik wel. op momenten maar ja ene keer is me middenveld niet zo en dan weer wel ik had er beter bij kunnen zetten dat middenveld redelijk gelijk kan zijn bij deze wedstrijd.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
als je middeveld hoger is als dat van hem en je gaat counteren krijgt hij juist meer kansen, dus gewoon spelen ja.
Dan ligt het ook aan de rest van je linies kan je verdediging zijn aanval aan en kan jou aanval zijn verdediging pakken?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. op momenten maar ja ene keer is me middenveld niet zo en dan weer wel ik had er beter bij kunnen zetten dat middenveld redelijk gelijk kan zijn bij deze wedstrijd.
Rechteraanval: slecht (heel laag)quote:Op zondag 19 februari 2006 16:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan ligt het ook aan de rest van je linies kan je verdediging zijn aanval aan en kan jou aanval zijn verdediging pakken?
Hives... als je het wilt blijven doen moet je het zeggen, maar uit je reactie blijkt volgens mij wel dat je er zelf geen tijd voor hebt e.d. zo vaak zien we je nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
word ik er gewoon uitgezet. Dat anderen team-van-de-twee-weken niet boeide kan ik niets aan doen
En elke week. Zie reactie van Joralf van de 50 actieve leden.
Welk bestandstype moet dat zijn? Want zowel JPG als IMG pakt die nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef maniack28 het volgende:
wijzig profiel en dan iconmanager ofzo.. daar kan je je avatar uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |