quote:Op zondag 19 februari 2006 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wacht zeker nog even. morgenavond pas....
Ja, dat schiet opquote:Op zondag 19 februari 2006 21:55 schreef dolle_hond het volgende:
Blok 3: Voorspellingen opgeven VOOR 21 februari
Langlaufen
30km mass start D
die russische
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ja, dat schiet opSmigun is een Estse, trouwens
![]()
Het hangt hier vol met Post-It memo's, ik heb e-mails aan mezelf gestuurd, m'n agenda met viltstift ingeschreven; dat gaat wel goedkomen!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moeten we snel het topic volposten, vergeet je het dan?
Er worden sowieso heel weinig wereldbekerwedstrijden op die afstanden gehouden in elk geval, heel vervelend.. En geen idee welke techniek het is, maar via NBCOlympics kom je een heel eind qua wie er deelnemen, en met Eurosport en de FIS kun je leuk terugzoeken in uitslagen, vandaar ook mijn briljante voorspellingquote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef komrad het volgende:
weet je wat het vervelende van de langlaufprono is, we kunnen niet zien of het klassiek of skate is. is de 50km mannen bv skate of klassiek?
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef komrad het volgende:
weet je wat het vervelende van de langlaufprono is, we kunnen niet zien of het klassiek of skate is. is de 50km mannen bv skate of klassiek?
Als 't free is, is 't dus klassiekquote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Er is toch nog maar 1 'ding' van 50km langlaufen?
--> 'Men's 50km free, mass start' idem voor dames
Wilde eerst nog serieus antwoorden, maar dat lukte toch nietquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef komrad het volgende:
wombcat,het is duidelijk hoor
verbaasde me meer over de massastart eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |