Dank u voor de tipquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
Lenoor, Wust doet niet mee op de 5km dus dat is een vrij kansloze voorspelling
Dat is een hele goede tactiek hoor! Heeft mij bij het schaatsen ook veel punten opgeleverdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef Leonoor het volgende:
Aangezien ik het nu toch al niet meer kan winnen () ga ik voor de 'ik gun het jou het meest' voorspellingen in blok 3:
Oe, wat wordt het warm hier.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef komrad het volgende:
2e, dat moet door vandaag komen, gisteren had ik alles fout ongeveer
Brahimov, feel the heat
dan kom je hem nooit voorbijquote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef komrad het volgende:
je moet natuurlijk geen geheime tactieken uit de doeken gaan doen he, ik wacht op de voorspelling van brahimov
die kan namelijk passief gaan voorspellen
Als je echt op mij gaat wachten, wil ik m'n lijstje nog wel even uitstellen, tot, o, laten we zeggen, morgenavond 23:59uquote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef komrad het volgende:
je moet natuurlijk geen geheime tactieken uit de doeken gaan doen he, ik wacht op de voorspelling van brahimov
die kan namelijk passief gaan voorspellen
zullen we onder 1 hoedje gaan spelen?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als je echt op mij gaat wachten, wil ik m'n lijstje nog wel even uitstellen, tot, o, laten we zeggen, morgenavond 23:59u![]()
Of later, als ik MiLala lief aankijk![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zullen we onder 1 hoedje gaan spelen?![]()
![]()
Dit keer heb ik dus jouw lijstje gecopypaste en wat namen zo gehouden of verschoven/aangepastquote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik deze keer als 1e gepost hebt want je hebt weer eng veel dezelfde namen.
Hmmm dus als je 't heeeel goed doet delen we de eer?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit keer heb ik dus jouw lijstje gecopypaste en wat namen zo gehouden of verschoven/aangepast
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zullen we onder 1 hoedje gaan spelen?![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm dus als je 't heeeel goed doet delen we de eer?![]()
ach met de steun van milalaa zit je toch al goedquote:Op zondag 19 februari 2006 21:49 schreef Brahimov het volgende:
Ik ben alvast aan het nadenken over de 1500m mannen, maar ik kom steeds weer op een andere top3 uit. Moeilijk!
Ah, dat heb ik weer met jouw lijstje gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit keer heb ik dus jouw lijstje gecopypaste en wat namen zo gehouden of verschoven/aangepast
Ach, ik ben elke keer snel en dat werkt primaquote:Op zondag 19 februari 2006 22:02 schreef MiLalaa het volgende:
Wat zijn jullie allemaal snel met de voorspellingen deze keer!![]()
Wachten op de loting 1500m niet nodig? Zelf lijkt het me in ieder geval ook niet echt heel doorslaggevend
ik wacht zeker nog even. morgenavond pas....quote:Op zondag 19 februari 2006 22:02 schreef MiLalaa het volgende:
Wat zijn jullie allemaal snel met de voorspellingen deze keer!![]()
Wachten op de loting 1500m niet nodig? Zelf lijkt het me in ieder geval ook niet echt heel doorslaggevend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |