Skate-off!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sneu, is ook lastig met twee man op de eerste plek.
Even serieus trouwens: wat als dit echt gebeurt?
Voor de prono bedoel ik. Want ze krijgen beide goud.quote:
Op zo'n fiets. Denk ik ook, ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor de prono bedoel ik. Want ze krijgen beide goud.
Dus ik vermoed ook beide als winnaar rekenen, en geen punten voor 2e uitdelen, maar wel voor brons.
gewoon toch: als je nr1 goed hebt voorspeld 5 punten. Als je 2xnummer1 goed hebt voorspeld 10 punten. Maarja niemand heeft 2 namen opgegeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor de prono bedoel ik. Want ze krijgen beide goud.
Dus ik vermoed ook beide als winnaar rekenen, en geen punten voor 2e uitdelen, maar wel voor brons.
Ah, dus ik mag ook een prono voorspellen:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gewoon toch: als je nr1 goed hebt voorspeld 5 punten. Als je 2xnummer1 goed hebt voorspeld 10 punten. Maarja niemand heeft 2 namen opgegeven.
Punten worden gewoon uitgedeeld aan de hand van het podium dus ik zie geen probleem.
Bij 2x goud is er waarschijnlijk geen zilver. Maar verder zie ik ook geen probleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gewoon toch: als je nr1 goed hebt voorspeld 5 punten. Als je 2xnummer1 goed hebt voorspeld 10 punten. Maarja niemand heeft 2 namen opgegeven.
Punten worden gewoon uitgedeeld aan de hand van het podium dus ik zie geen probleem.
boeit toch ook niet dat er dan geen zilver is. Dan heeft gewoon niemand het goed en kan dus niemand 3 pt krijgen voor de nr2. Maar misschien heeft die wel alleen de naam goed dus nog 1 puntje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Bij 2x goud is er waarschijnlijk geen zilver. Maar verder zie ik ook geen probleem.
Je mag maar 1 winnaar voorspellen, lijkt mequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag ook een prono voorspellen:
1 Bos
1 Cheek
1 Wennemars
(voor bv 1000 meter)
Lijkt me toch niet de bedoeling
Nee lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag ook een prono voorspellen:
1 Bos
1 Cheek
1 Wennemars
(voor bv 1000 meter)
Lijkt me toch niet de bedoeling
Dat bedoelde ik met mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
boeit toch ook niet dat er dan geen zilver is. Dan heeft gewoon niemand het goed en kan dus niemand 3 pt krijgen voor de nr2. Maar misschien heeft die wel alleen de naam goed dus nog 1 puntje.
Links bedoel jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
nog net in het rechterrijtje, gelukkig heb ik meer verstand van posten
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, van typen heb ik ook al geen verstand
Je bent zeker wel blij dat er geen 120 meedoen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
Sta ik al eerste.......
Shit nee, 17e. Maar wat wil je ook met zo'n username
waar 2 vechten om een been .......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:22 schreef Brahimov het volgende:
1. Ambrosius ---- 37
1. Brahimov ----- 37
![]()
so far so good
Ja, ik, ik! Nog 9 puntjes, ik kom er wel hoor, bovenaan!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:31 schreef komrad het volgende:
[..]
waar 2 vechten om een been .......
Leuke sport, dat langlaufenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
10km classical D
1. Smigun.
15km classical H
1. Veerpalu.
4x5km relay D
1. Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |