quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
Ohja![]()
Dan kun je vanavond wel weer een nieuw tussenklassementje verwachten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:15 schreef komrad het volgende:Milalaa, trouwens ik zit nog met dat eten in mijn maag
ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:15 schreef komrad het volgende:Milalaa, trouwens ik zit nog met dat eten in mijn maag
Ik heb je toch uitgelegd hoe het kwam. Het was de vodka.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zal nog eens wat voor je in huis halen![]()
en die deel je dan ook niet met me, en je hebt toch tijd zatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik heb je toch uitgelegd hoe het kwam. Het was de vodka.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:24 schreef komrad het volgende:
[..]
en die deel je dan ook niet met me, en je hebt toch tijd zat![]()
![]()
Zwansenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Brahimov het volgende:
Wie had de 3K van vandaag goed voorspeld?![]()
Shit, die ben ik vergetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Brahimov het volgende:
Wie had de 3K van vandaag goed voorspeld?![]()
zuurquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat krijg je snel he, werkelozen die alcoholverslaafd worden
Sneu, is ook lastig met twee man op de eerste plek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:33 schreef komrad het volgende:
[..]
zuur
ik had de voorspelling van de 3k bijna goed![]()
Skate-off!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sneu, is ook lastig met twee man op de eerste plek.
Even serieus trouwens: wat als dit echt gebeurt?
Voor de prono bedoel ik. Want ze krijgen beide goud.quote:
Op zo'n fiets. Denk ik ook, ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor de prono bedoel ik. Want ze krijgen beide goud.
Dus ik vermoed ook beide als winnaar rekenen, en geen punten voor 2e uitdelen, maar wel voor brons.
gewoon toch: als je nr1 goed hebt voorspeld 5 punten. Als je 2xnummer1 goed hebt voorspeld 10 punten. Maarja niemand heeft 2 namen opgegeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor de prono bedoel ik. Want ze krijgen beide goud.
Dus ik vermoed ook beide als winnaar rekenen, en geen punten voor 2e uitdelen, maar wel voor brons.
Ah, dus ik mag ook een prono voorspellen:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gewoon toch: als je nr1 goed hebt voorspeld 5 punten. Als je 2xnummer1 goed hebt voorspeld 10 punten. Maarja niemand heeft 2 namen opgegeven.
Punten worden gewoon uitgedeeld aan de hand van het podium dus ik zie geen probleem.
Bij 2x goud is er waarschijnlijk geen zilver. Maar verder zie ik ook geen probleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gewoon toch: als je nr1 goed hebt voorspeld 5 punten. Als je 2xnummer1 goed hebt voorspeld 10 punten. Maarja niemand heeft 2 namen opgegeven.
Punten worden gewoon uitgedeeld aan de hand van het podium dus ik zie geen probleem.
boeit toch ook niet dat er dan geen zilver is. Dan heeft gewoon niemand het goed en kan dus niemand 3 pt krijgen voor de nr2. Maar misschien heeft die wel alleen de naam goed dus nog 1 puntje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Bij 2x goud is er waarschijnlijk geen zilver. Maar verder zie ik ook geen probleem.
Je mag maar 1 winnaar voorspellen, lijkt mequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag ook een prono voorspellen:
1 Bos
1 Cheek
1 Wennemars
(voor bv 1000 meter)
Lijkt me toch niet de bedoeling
Nee lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag ook een prono voorspellen:
1 Bos
1 Cheek
1 Wennemars
(voor bv 1000 meter)
Lijkt me toch niet de bedoeling
Dat bedoelde ik met mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
boeit toch ook niet dat er dan geen zilver is. Dan heeft gewoon niemand het goed en kan dus niemand 3 pt krijgen voor de nr2. Maar misschien heeft die wel alleen de naam goed dus nog 1 puntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |