Bedanktquote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
een beetje spot moet kunnen, trouwens waarom krijg ik nooit bedankjes voor het initieren van het OWS prono idee
Nu zijn er toch al drie deelnemers in de hapjeswedstrijdquote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
komradwat een geweldig idee die OWS prono
![]()
Als dank maak ik zelf ook wat hapjes![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef komrad het volgende:
hehe, had ik even nodig
nog goede hapjes ideeen, heb wel trek namelijk
Zoek dan zelfquote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
beetje standaard wombcat; ik zie geen kreeft, ik zie geen gamba's, ik zie geen chorizo en ik zie geen 10 kaassoorten
en.........quote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij is dit het pronotopic.
Je begrijpt het best, laatste 40 posts gaan amper over de prono, dacht dat ik in het SC-topic zat.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef komrad het volgende:
[..]
en.........
@Wombcat, ik vroeg ideeen he, dus iets wat niet standaard is
Je bent een heldquote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
een beetje spot moet kunnen, trouwens waarom krijg ik nooit bedankjes voor het initieren van het OWS prono idee
Ik was mijn prono aan het invullen, kom ik terug in het topic is het een SC-topic gewordenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je begrijpt het best, laatste 40 posts gaan amper over de prono, dacht dat ik in het SC-topic zat.
Sorryquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je begrijpt het best, laatste 40 posts gaan amper over de prono, dacht dat ik in het SC-topic zat.
oke, volgende deel doen we weer serieusquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
er is nog anderhalf uur de tijdquote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef MiLalaa het volgende:
as usual.
Ik verwacht nog een aantal voorspellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |