Ehm, niets? toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef MiLalaa het volgende:
wat doen we als dat later nog bekend wordt?
ik dacht misschien iedereen nog de kans geven z'n voorspelling te wijzigen. Of is dat te lief?/onnodigquote:
Op weg naar de hal schijn je over een hoge brug te moeten. Denk dat IP daar ergens achter een pilaar staat, zaterdagquote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
nee moet je wel op het laatste moment doen, anders vinden ze wellicht nog iemand
niets. een echte voorspeller weet dat dan nu alquote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef MiLalaa het volgende:
wat doen we als dat later nog bekend wordt?
ik durf nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef komrad het volgende:
bovendien, als jij het laat staan en ze rijdt en wint, dan mag je van mij de punten hebben
Onnodig ingewikkeld, lijkt me. Wat doe je als iemand zaterdagmorgen afhaakt? Mag je dan ook wijzigen? Bereik je dan iedereen op tijd? Zou ik niet aan beginnen, alskjouwasquote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik dacht misschien iedereen nog de kans geven z'n voorspelling te wijzigen. Of is dat te lief?/onnodig
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef komrad het volgende:
niet nodig, bij andere sporten kunnen er ook zieken ontstaan
bovendien, als jij het laat staan en ze rijdt en wint, dan mag je van mij de punten hebben
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niets. een echte voorspeller weet dat dan nu al
het is wel uber stoer als je het laat staan, ze doet mee en ze wint goudquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
ach, pech, ik laat Smit gewoon staan. Stomme 5k dames ook![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
[..]
dan mag je alsnog je hapjes hier komen ophalen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
ach, pech, ik laat Smit gewoon staan. Stomme 5k dames ook![]()
wordt aan het einde bekeken en verrekendquote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef Wombcat het volgende:
Hoe zit het nu met mijn bonuspunten voor Barbara de Loor![]()
nog sterker, je mag zelf zeggen wat ik in huis moet halenquote:
hee, ik maak wel onderscheid tussen dames die de prono bijhouden en wombcat natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wordt aan het einde bekeken en verrekendOf misschien heeft Komrad nog wat hapjes over
Ah. Ik snap het. Je moet eerst weten hoeveel ik er nodig heb om te winnenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wordt aan het einde bekeken en verrekendOf misschien heeft Komrad nog wat hapjes over
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
hee, ik maak wel onderscheid tussen dames die de prono bijhouden en wombcat natuurlijk
cool, een hapjeswedloop!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah. Ik snap het. Je moet eerst weten hoeveel ik er nodig heb om te winnen![]()
*haalt ook vast hapjes in huis*
die komradquote:Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
hee, ik maak wel onderscheid tussen dames die de prono bijhouden en wombcat natuurlijk
*voorspel hier het winnende hapjes aantalquote:Op maandag 20 februari 2006 22:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
cool, een hapjeswedloop!
is daar een prono voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |