quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef MiLalaa het volgende:
Willen de volgende personen de deadline voor blok3 van vanavond 0.00 uur nog in achting nemen: Remmz, Caws, MiLalaa, Bruce117, Ambrosius, mitt & pekel
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer moet blok 2 worden ingestuurd?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef Zwansen het volgende:
Tja, sorry. Was er met mijn gedachten niet echt bij blijkbaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Zwansen, je bent er nog!
Blok 2 was 5 dagen geleden. Heb nog meerdere reminders gedaan, maar dacht dat je geen zin meer had. Wie weet kun je in blok3 nog wat goedmaken![]()
![]()
En om mij in te halen hoef je het niet eens heeel goed te doenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
MAAR, blok 2 was wel de kortste. Bovendien kun je nog punten gaan scoren bij curling&ijshockey van blok1. Je kan dus nog stijgen...als je heeel goed je best doet.
O my God Mulder, I think it's trying to communicate..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef Zwansen het volgende:
Zonder Smit geen leuke afstand. Moeilijk om te voorspellen. Ik kan nog veranderen tot 0.00 uur he. Dan zal ik het wel in een aparte post zetten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
Milalaa, die 5km is wel erg dark horse'erig
Heeft Ingrid Paul al een Japanse van de trap gekeild?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
Milalaa, die 5km is wel erg dark horse'erig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |