God is perfect dus hoeft zich niet te vergissenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:28 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dus god/allah is niet almachtigwant correctie ligt in iedergeval buiten haar bereik.
"Deze zin is niet waar".quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef Triggershot het volgende:
God is perfect dus hoeft zich niet te vergissen
Realitieit ligt in handen van God als hij het wil, maakt hij het zo of niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:23 schreef speknek het volgende:
[..]
"Deze zin is niet waar".
Ik kan niet wachten tot God uitlegt of die zin waar of niet waar is.
*kling* Wie gaat de tien euries naar mij overmaken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Realitieit ligt in handen van God als hij het wil, maakt hij het zo of niet.
Nogmaals het zit allemaal in je eigen hoofd er is geen enkel contradictie in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
Als je eerst de logica opgeeft kun je hem daarna niet meer gebruiken. Dan zet god zichzelf buiten spel en kan hij het raadsel niet oplossen.
"kuch"quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
*kling* Wie gaat de tien euries naar mij overmaken?
Waarom post je hier nog? Niet om iets zinnigs te zeggen in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:35 schreef Triggershot het volgende:
Nogmaals het zit allemaal in je eigen hoofd er is geen enkel contradictie in welke vorm dan ook.
"Hij is het Die leven geeft en doet sterven. En wanneer Hij iets besluit, zegt Hij slechts: "Wees", en het wordt."
Volgens FAQ mag je niet om de man spelen, jammer dat je niet inhoudelijk reageerde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom post je hier nog? Niet om iets zinnigs te zeggen in ieder geval.
Inhoudelijk reageren? Er is niets zinnigs waarop ik kan reageren!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:38 schreef Triggershot het volgende:
Volgens FAQ mag je niet om de man spelen, jammer dat je niet inhoudelijk reageerde.
Zwakke comeback, zeker als je niets meer te zeggen hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren? Er is niets zinnigs waarop ik kan reageren!
Maar ze kan zich dus wel vergissen, het is niet uitgesloten; wie ben jij om te zeggen dat ze dat niet gedaan heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
God is perfect dus hoeft zich niet te vergissen
Misschien zouden argumenten in plaats van heilloze citaten wat meer op een discussie lijken, Triggerquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Zwakke comeback, zeker als je niets meer te zeggen hebt.
Ik heb genoeg te zeggen, alleen niemand met het intellectuele vermogen om het te begrijpen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Dat van diegene die iedere keer maar komt met 'god mag lekker alles zelf weten' als er geen betere argumenten te bedenken zijn...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen sprake van contradictie Beste Dof, helemaal niet als het over Allah gaat. Er is geen enkel vers/logica boven aangegeven dat er verder dan ook maar 1 ding is dat zijn almacht belemmertquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Misschien zouden argumenten in plaats van heilloze citaten wat meer op een discussie lijken, Trigger
Al een beter comeback.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te zeggen, alleen niemand met het intellectuele vermogen om het te begrijpen.
Vandaar dat ik ook reageer hequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:46 schreef Doffy het volgende:
Als je geen discussie wilt, doe dan niet alsof.
Je denkt alleen maar dat er geen contradicties zijn, het zit allemaal in je hoofd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef Triggershot het volgende:
Er is geen sprake van contradictie Beste Dof, helemaal niet als het over Allah gaat. Er is geen enkel vers/logica boven aangegeven dat er verder dan ook maar 1 ding is dat zijn almacht belemmert
Dat heb ik niet gezegt, wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:44 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dat van diegene die iedere keer maar komt met 'god mag lekker alles zelf weten' als er geen betere argumenten te bedenken zijn...
Een mogelijk voorbeeld?quote:Je kunt niet aan de ene kant participeren in een discussie die een bepaalde logica volgt en iedere keer als er een argument komt waarop je niks kunt bedenken roepen dat het toch allemaal niks uitmaakt. Hou je dan afzijdig.
Ik heb het over contradicties mbt tot daden en genomen besluiten he.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Je denkt alleen maar dat er geen contradicties zijn, het zit allemaal in je hoofd.
"Voorwaar zeg ik je, een alwetende god is een contradictie. Zo spreekt Gödel's onvolledigheidsstelling almachtig".
(Boek 1 Vers 5)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het over contradicties mbt tot daden en genomen besluiten he.
God is onkenbaar, ondoorgrondelijk, volkomen een mysterie, dat boven alle zijn en bewustzijn verheven is. (plato)
niet door mensen te bevatten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |