ik wil naar een tehuisquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zijn ouders.
Ik zeg altijd ja ik heb wel hw, maar ik maak het toch nooit en ik sta er goed voor dus je heb geen recht van klagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik had geeneens hw, maar dat geloven ze weer eens niet![]()
*zucht* Pubers..quote:
Huiswerk? Was da?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd ja ik heb wel hw, maar ik maak het toch nooit en ik sta er goed voor dus je heb geen recht van klagen![]()
En dan doei mam![]()
En dan ren ik snel naar boven![]()
Echt waar![]()
Iets waar ik nu mee bezig benquote:
ze komen bij mij controleren of ik ook echt hw aan het maken ben, ik heb echt een zwaar leven!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd ja ik heb wel hw, maar ik maak het toch nooit en ik sta er goed voor dus je heb geen recht van klagen![]()
En dan doei mam![]()
En dan ren ik snel naar boven![]()
Echt waar![]()
tsjah, je bent het of je bent het nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
*zucht* Pubers..
Vin je lief hoor
Mastruberen is geen huiswerk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Iets waar ik nu mee bezig ben
Ben jij zo iemand die voor de trein gaat springen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze komen bij mij controleren of ik ook echt hw aan het maken ben, ik heb echt een zwaar leven!![]()
samen met 1000 andere pubers![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mastruberen is geen huiswerk.
Lijkt wel hèquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die voor de trein gaat springen?![]()
nee, gewoon een puber met irritante oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die voor de trein gaat springen?![]()
Ik voordat er iemand uit bed isquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik douche tegenwoordig altijd als me ouders al weg zijn sóchtends![]()
Hoeveel zakken heb je nog dan?quote:
2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeveel zakken heb je nog dan?
Optie 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik voordat er iemand uit bed is
Hoelang?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik ga nu ff douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |