daar zit wat inquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
En een dag overslaan? Dan mag je 14 minuten!
voor ik naar school, daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef switchboy het volgende:
Moet je gaan badderren!
en danquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef MewBie het volgende:
Hoe willen je ouders in godsnaam de deur van buitenaf open doen? of zit er zo'n dingetje in dat je hem met een schroevendraaier weer open kan doen? Zo ja, een mes is je oplossing
Dát lukt toch wel in 7 minuten ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:06 schreef carmiie het volgende:
kan wel in het weekend, maar dan moet ik het bad weer afspoelen met de douche![]()
dat wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Dát lukt toch wel in 7 minuten ?
Fotoboek bestaat ook nog hoor, daar staan er genoeg inquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef brood_korst het volgende:
Omfg
Mag ik jou heel ff heel hard uit lachen, al zouden mijn ouders dat tegen mij zeggen zei ik jaaaa dikke lul![]()
Wat een stel grot bewoners zijn je ouders![]()
Post anders is een foto, als je leuk genoeg bent mag je wel bij mij thuis douchen![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Fotoboek bestaat ook nog hoor, daar staan er genoeg in.
Oei, nu ben je des duivels.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef carmiie het volgende:
zooo, ik heb net lekker een halfuur gedouchet, wat voelt dat fijn zeg
Wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
en danwat moet ik dan met dat mes?
ze zijn er nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Oei, nu ben je des duivels.
Pappie en mammie aan je bed schreeuwend: "The power of Christ compels you!"
met een beetje mazzel hebben ze een camera neer gezet en weten ze dat je een half uur gedouched heb en draaien ze voor straf die rat ze nek opquote:
Tot je ouders flink bij moeten betalen bij Essent/Nuon etc, eind van het jaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef carmiie het volgende:
zooo, ik heb net lekker een halfuur gedouchet, wat voelt dat fijn zeg
In welke geweldige stad mag jij dan wel niet wonenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef brood_korst het volgende:
Ik wil niet weten in wat voor boeren gehucht je trouwens woont
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef t0y het volgende:
[..]
In welke geweldige stad mag jij dan wel niet wonen![]()
Amsterdamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:31 schreef brood_korst het volgende:
[..]Amsterdammmmmmmmm
![]()
En ga nou niet lopen zeiken ooo waar moet je nou trots op zijn in amsterdam dat is zo pauperig terwijl je wel ieder weekend hier loopt uit te gaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |