jaweeeeél man! ... nee maar serieus is dat ook ngo een ander nummer dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef JDude het volgende:
Dat melodietje zit echt niet alleen in American History Xom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet altijd een traantje wegpinken bij dat nummer.
Dat is de Battle Hymn of the Republic, ongelooflijke prutser.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef Slager het volgende:
Waarom draaiden ze het muziekje van the white man marches on bij the fresh prince of bel air?!
droog!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die stopte hij met kauwgom dicht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef Dipollo het volgende:
de Nederlandse versie is toch gewoon: Jan de Bruin zijn motor heeft een lekkie in zijn band..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik je aanraken ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh. My eyes have seen the glory of the trampling at the zoo.
We washed ourselves with nigger's blood and all the mongrols too.
We're taking down the zog machine, jew by jew by jew. The white man marches on.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag mijn American History X DVD aanraken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent er wel stoer op he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je mag mijn American History X DVD aanraken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop