abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38203733
Ik ben blij dat jij het niet veel moeite vindt. Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zeer ongezond eet en gemiddeld maar twintig minuten per dag in de keuken staat. Blijkbaar vinden veel mensen het dus wel moeilijk.

Verder zou ik ervoor passen de hele week blikgroente en krieltjes te eten. Dat is niet mijn idee van gezond, gevarieerd en vers eten, maar ok, het zou voor veel mesnen al een verbetering zijn.

Hoe dan ook, de rest van mijn argumenten blijft staan. Als je een gezin hebt en een fulltime baan of een fulltime studie en een parttime baan om maar wat te noemen, heb je geen tijd om uren per dag in de sportschool te gaan staan. Ik heb dagen gehad dat ik tien uur thuis was en om zes uur 's ochtends m'n bed weer uit moest, ik zou niet weten wanneer ik dan nog had moeten sporten. Nu heb ik veel meer tijd en dan is het veel makkelijker om te gaan sporten. Nu weet ik niets van Janets afvalregime, maar er zijn wel meer beroemdheden die hun 'geheim' verteld hebben en die sporten in dusdanige hoeveelheden dat dat normaalgesproken niet haalbaar is.

Het ging er dus ook niet om dat koken veel moeite is, want dat hoeft niet, maar om het feit dat het gewoon een stuk makkelijkER is als je een kok en een personal trainer hebt.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:19:50 #127
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38203915
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben blij dat jij het niet veel moeite vindt. Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zeer ongezond eet en gemiddeld maar twintig minuten per dag in de keuken staat. Blijkbaar vinden veel mensen het dus wel moeilijk.

Verder zou ik ervoor passen de hele week blikgroente en krieltjes te eten. Dat is niet mijn idee van gezond, gevarieerd en vers eten, maar ok, het zou voor veel mesnen al een verbetering zijn.

Hoe dan ook, de rest van mijn argumenten blijft staan. Als je een gezin hebt en een fulltime baan of een fulltime studie en een parttime baan om maar wat te noemen, heb je geen tijd om uren per dag in de sportschool te gaan staan. Ik heb dagen gehad dat ik tien uur thuis was en om zes uur 's ochtends m'n bed weer uit moest, ik zou niet weten wanneer ik dan nog had moeten sporten. Nu heb ik veel meer tijd en dan is het veel makkelijker om te gaan sporten. Nu weet ik niets van Janets afvalregime, maar er zijn wel meer beroemdheden die hun 'geheim' verteld hebben en die sporten in dusdanige hoeveelheden dat dat normaalgesproken niet haalbaar is.

Het ging er dus ook niet om dat koken veel moeite is, want dat hoeft niet, maar om het feit dat het gewoon een stuk makkelijkER is als je een kok en een personal trainer hebt.
Die keuze maak je zelf. Ik kies er voor max 9 uur per dag te werken. Zo heb ik tijd genoeg voor andere dingen.
pi_38203994
Ja tuurlijk, die keuze maak je zelf. Je kan natuurlijk ook gewoon 's nachts in een doos gaan slapen, niets eten en overdag hardlopen. Blijf je ook slank.

Wat een flauwekul toch weer. Het leven is niet onbeperkt maakbaar. Niet iedereen kan kiezen wanneer, waar en hoeveel hij/zij kan werken.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:54:49 #129
124789 superhero87
Playin my game
pi_38219087
THE BITCH WAS PHOTOSHOPPED

vrijdag 26 mei 2006 @ 03:21:53 #130
140141 ivosnivo
pi_38221725
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef Maeghan het volgende:
Ja tuurlijk, die keuze maak je zelf. Je kan natuurlijk ook gewoon 's nachts in een doos gaan slapen, niets eten en overdag hardlopen. Blijf je ook slank.

Wat een flauwekul toch weer. Het leven is niet onbeperkt maakbaar. Niet iedereen kan kiezen wanneer, waar en hoeveel hij/zij kan werken.
Waarom zou je dat doen?

Dus je bent geen baas van je eigen leven?
pi_38227962
Niet geheel nee. Je zult toch moeten werken voor huis, eten en dat soort dingen. Verder kun je wel stellen dat het je eigen keuze is om bijv. een huis te willen, bepaalde dingen te willen eten of een gezinsleven te willen hebben, maar iemand die slank zijn zo belangrijk vindt dat ie het verkiest boven een gezond sociaal leven, werk etc. zou ik absoluut doorverwezen willen zien naar een psychiater. Uiterlijk zou niet het belangrijkste in het leven moeten zijn.

Voor een aantal mensen op Fok lijkt dat het hoogste in het leven te zijn, dat vind ik ontzettend triest. Dat je er een beetje leuk uit wilt zien lijkt me niet meer dan normaal en dat je dan een keuze moet maken of je bijv. 's avonds naar de sportschool gaat of 's avonds naar de kroeg, dat vind ik idd onder keuze vallen. De keuze om minder te werken heeft niet iedereen. Bovendien, jij zegt dat je dan genoeg tijd over houdt voor andere dingen, terwijl andere mensen mss. thuis komen van hun werk en dan nog moeten zorgen voor kinderen, huisdieren, evt. zieke familie, etc. of nog een opleiding moeten doen. Ik vind daar het woord 'keuze' wel erg makkelijk uitgeroepen. Ik had eerst zelf anderhalve studie en een parttime baan en erg veel reistijd. Dan houd je niet veel tijd over, maar je studie of baan opzeggen voor je uiterlijk is wel gigantisch oppervlakkig en niet erg verstandig. Een collega van mij is mantelzorger, die rent van familie naar werk naar relatie en is ook van 's ochtends tot 's avonds in de weer. Die zie ik ook niet even dagelijks gaan sporten, want ze is nodig bij dat familielid. Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat je je zieke familie ook best in een verzorgingstehuis kunt dumpen, maar dat is niet voor iedereen een optie.

Ik word altijd moe van mensen die zich toevallig op een makkelijk punt in hun leven bevinden met weinig verplichtingen, en vervolgens anderen maar verwijten de verkeerde 'keuzes' te maken. Sommige mensen hebben nu eenmaal nog een leven naast hun belangstelling voor uiterlijk.

Edit: waarmee ik niet wil zeggen dat het onmogelijk is om bijv. te sporten of gezond te eten, maar wel dat het in sommige situaties veel moeilijker is dan wanneer je Janet Jackson heet en rijk bent en grofweg zelf bepaalt wat je doet en wanneer, en dat het gewoonweg niet voor iedereen haalbaar is om in vier maanden een 'perfect figuur' te bereiken (wat we sowieso met een pak zout moeten nemen, want lang leve fotosoep).
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:38:05 #132
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_38231919
Maeghan: Mooi gezegd!
pi_38256583
Of zoals we hier in Brabant zeggen: goed gezeed!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:05:48 #134
149969 VHG
Traceur
pi_38271107
als mn broer er ook utizag zoals haar broer zal k ook zo dik worden ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')