quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef pberends het volgende:
Komt allemaal omdat die Amerikanen dat nipplegate gedoe zo hebben opgeblazen. Trieste zaak.
Best triest ditquote:Janet komt altijd wat bij wanneer ze niet werkt, da's normaal.
Te veel azijn gedronken en moet je nu niet erg pissen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Boeiend, moet ze alsnog zelf weten. Vind 't trouwens best raar dat iedereen zonder meer aanneemt dat dat Janet Jackson is.
a. Ze lijkt er totaal niet op (en dan bedoel ik niet alleen qua figuur)
b. Ik zie op een gemiddelde dag wel 5 van dit soort "Janet's" ..
Ik bedoel, is de bron echt betrouwbaar?![]()
Het kan aan 't tijdstip liggen, maar ik snap nu echt niet wat je hiermee wil zeggen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Te veel azijn gedronken en moet je nu niet erg pissen?
dat je uit je nek lult, tuurlijk is dit janet. en ik weet niet waar je woont, maar ik zie niet 5 van dit soort walrussen per dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het kan aan 't tijdstip liggen, maar ik snap nu echt niet wat je hiermee wil zeggen..![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:41 schreef cerror het volgende:
Ze is aangekomen, zo fuckin' what.
Daarbij komen ook de foto`s waarbij ze HARD werkt aan haar vette aars.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef schatje het volgende:
Vergeet ook niet dat Janet Jackson voor veel mensen een rolmodel is. Het feit dat ze zo ontzettend dik is geworden kan een fout signaal afgeven in de zin dat die mensen ook de hele dag vette zooi zoals van de McDonald's gaan eten alsof het niets is.
Nou nee, van rustiger aan doen is geen sprake want in mei moet haar nieuwe cd uitkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:51 schreef roze-meisje het volgende:
wat een gezeur hierover, ze heeft gewoon aanleg om dik te worden en zal zich waarschijnlijk de tering moeten trainen om een strak figuur te krijgen, ik vind 't niet gek dat ze 't nu wat rustiger aandoet
nou dan heeft ze een nieuwe look, kan ik me goed mee identificerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou nee, van rustiger aan doen is geen sprake want in mei moet haar nieuwe cd uitkomen.
Dan is 't eerder de vraag waar JIJ woont hoor, ik vind de foto's echt nietszeggend. Totaal niet bijzonder, 'n heavy black woman. Zeer veel voorkomend verschijnsel. Ik geloof 't ondertussen wel, omdat zoveel bronnen er mee komen en omdat er verschillende foto's van zijn (in andere outfits e.d.) maar het lijkt me onterecht om mijn twijfel als 'uit-m'n-nek-lullen' te beoordelen. Maar dat kan 'n niveau-verschil zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
dat je uit je nek lult, tuurlijk is dit janet. en ik weet niet waar je woont, maar ik zie niet 5 van dit soort walrussen per dag.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Haar omvang heeft ook voordelen, nu komt ze een stuk geloofwaardiger over als Mrs. Sherman Klump![]()
ja.. als janet jackson het doet, doen wij het ook, dan moet het wel gezond zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef schatje het volgende:
Vergeet ook niet dat Janet Jackson voor veel mensen een rolmodel is. Het feit dat ze zo ontzettend dik is geworden kan een fout signaal afgeven in de zin dat die mensen ook de hele dag vette zooi zoals van de McDonald's gaan eten alsof het niets is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |