Tip over het algemeen worden racistische grappen niet gewaardeerd door je collega's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef Dobbelstein het volgende:
ik wordt (of werd) niet gepest hoorwas gewoon van de een op andere dag . gisteren lachden ze nog om mijn grapjes
mwoa...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Tip over het algemeen worden racistische grappen niet gewaardeerd door je collega's.
nee staat in de eerste post ze zeiden "je kan gaan"quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef Locusta het volgende:
Misschien is er iets (achter je rug om) gebeurt waar ze je de schuld van geven?
Wat vertelden ze je dan toen ze je ontsloegen? Redenatie/toelichting?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
moet ik dit nou echt als een serieus topic beschouwen?
waarom niet dan??
Door buitenlandse collega's over het algemeen niet neequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Tip over het algemeen worden racistische grappen niet gewaardeerd door je collega's.
In het kantoor van je baas wordt ook niet gewaardeerd of in de koffie hoekquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:20 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het wereldkundig maken is een stapje verder![]()
Sorry, maar ik vind het echt respectloos om iemand "zomaar" te ontslaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef Dobbelstein het volgende:
nee staat in de eerste post ze zeiden "je kan gaan"
Zou je denken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
In het kantoor van je baas wordt ook niet gewaardeerd of in de koffie hoekautomaat![]()
denk niet dat ts daar vrolijker van wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:25 schreef mazaru het volgende:
en eisen dat de ware reden werd gezegd.
taalpuristenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef The_Terminator het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat vorige topic is gesloten omdat het door een aantal taal puristen volledig verbaggerd was.
Reacties over de spelling van de TS mogen dus achterwege blijven.
topic starterquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:50 schreef Dobbelstein het volgende:
wat is "ts'?
omdat het hele verhaal me nogal onwerkelijk overkomt. of werk je in oezbekistan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef Dobbelstein het volgende:
ik dus haha
ik ben heel erg serieus hoor zoals het is , waarom denk je dat ik niet serieus be?
Je hoeft echt geen taalpurist te zijn om hier over te klagen hoor, maargoed, als het echt van de ene op de andere dag gebeurd is vind ik het een beetje raar, is daar echt geen aanleiding voor ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef The_Terminator het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat vorige topic is gesloten omdat het door een aantal taal puristen volledig verbaggerd was.
Reacties over de spelling van de TS mogen dus achterwege blijven.
beetje trieste reaktie welquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef grindtegel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maargoed, ieder zijn oplossingen he.
hahaha jaaaa:P maar ach moeten ze me niet nog een keer flikken iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef grindtegel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maargoed, ieder zijn oplossingen he.
Als je het niet weet is dit topic vrij zinloos...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Dobbelstein het volgende:
misschien weet niet maar zou goei kunnen !
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef PrinceLu het volgende:
Heb je dat masturberen onder de douche topic toevallig vanaf je werk gepost ook op je werk gedaan ipv onder de douche ? Dan snap ik wel dat ze je eruit schoppen.
nee man,quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Je moet gewoon naar je ex-baas gaan en op z'n bureau gaan poepen!![]()
Ik was daar dus niet de deur uit gegaan zonder een duidelijk antwoord!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef Dobbelstein het volgende:
[..]
hahaha jaaaa:P maar ach moeten ze me niet nog een keer flikken idd
oh jawelquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef roedeledokie het volgende:
Ik ben niet te NEGEREN!!!
je wil de TS een klap gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef DoMi-KuN het volgende:
persoonlijk had ik die gast een klap voor ze bek gegeven.. maja dat ben ikJe schiet er misschien wel niets mee op maar het geeft wel een lekker gevoel..
Wie, die chef? Wat een trieste stakker ben je dan zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef DoMi-KuN het volgende:
persoonlijk had ik die gast een klap voor ze bek gegeven.. maja dat ben ikJe schiet er misschien wel niets mee op maar het geeft wel een lekker gevoel..
hij wil de jostitosti van een TS een klap geven joh..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie, die chef? Wat een trieste stakker ben je dan zeg.![]()
![]()
*proest*quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Je collega's wisten al dat je eruit vloog! Dus negeerden ze je om het afscheid minder moelijk te maken voor beide partijen
Ow tis een verbeeldenaar? ach soquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
*proest*
meteen vanaf het begin ..
maar jah TS is ook een uitzendkracht..
dus dan ga je er idd uit
dat zou wel kunnen jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Je collega's wisten al dat je eruit vloog! Dus negeerden ze je om het afscheid minder moelijk te maken voor beide partijen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef nikky het volgende:
Dat was bij de ABNamro bank? Wat voor een functie had je daar dan?
Lijkt me niet dat ze je ineens ontslaan. Er moet iets zijn voorgevallen.
Ook niet als uitzendkracht mja, ik had een soort van managemendfunctie......ik werkte daar al een tijdje. maar het stelde niet echt superveelvoor hoor. kreeg maar weinig geld
managemendfunctiequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef nikky het volgende:
Dat was bij de ABNamro bank? Wat voor een functie had je daar dan?
Lijkt me niet dat ze je ineens ontslaan. Er moet iets zijn voorgevallen.
Ook niet als uitzendkracht mja, ik had een soort van managemendfunctie......ik werkte daar al een tijdje. maar het stelde niet echt superveelvoor hoor. kreeg maar weinig geld
Kantoors hè? Dan word er 's ochtends voordat je er bent iets vaags besloten in belang voor de productiviteit, sfeer en het teamgevoel op kantoor. En ben jij dit keer de lul.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ze doen nu ook zo tegen mij. Ik ben nu stagiar voor 10 weken en zit op de 3de week. deze week deden ze vet raar. Normaal pak ik de telefoon op, maar nu pakt iedereen snel de telefoon voor me op. En normaal haal ik drinken maar laatst deed zelfs de baas het.
Herkenbaar dus
![]()
zo te horen was jij de laatste die hoorde dat je werd ontslagen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef Dobbelstein het volgende:
ik wordt (of werd) niet gepest hoorwas gewoon van de een op andere dag . gisteren lachden ze nog om mijn grapjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |